نیوز سیتی!
23 مهر 1402 - 21:14

افتتاحیه چهل و دومین دوره مسابقات قرآنی نیروی دریایی سپاه در شیراز

چهل و دومین دوره مسابقات قرآنی نیروی دریایی سپاه در شیراز آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، با حضور نماینده ولی فقیه  در استان فارس و جمعی از فرماندهان نیروی دریایی سپاه مسابقات قرآنی این نیرو با شرکت 150 نفر از کارکنان رسمی و وظیفه در مرکز آموزشی درمانی شهید پشاپو در شیراز آغاز شد.

حضرت آیت الله دژکام امام جمعه شیراز ضمن خوش آمد گویی به حاملان و حافظان قرآن کریم،  قرآن و عمل به قرآن را راه سعادت بشری خواندند و اظهار داشتند: قرآن شفا است سلامت روح و روان  برگرفته شده از عمل به قرآن است . ایشان همچنین بیان داشتند : خوشا به سعادت شما و همه کسانی که همنشین قرآن هستنید و به واسطه این همنشینی می توانید راهنمایی افراد دیگر در جامعه باشید . 

آیت الله دژگام ضمن اشاره به اهمیت برگزاری مسابقات قرآنی افزود: وجود مقدس حضرت احمد بن موسی(علیه السلام) که چلچراغ این دیار هستند خود از کاتبان قرآن بوده اند و شهر شیراز و سرزمین فارس در مباحث قرآنی همیشه زبانرد بوده است. مسلما برگزاری مسابقات قرآنی نیروی دریایی در اینجا تناسب دارد.

ناوسالار یکم پاسدار محسن نامدار دبیر اجرایی این دوره از مسابقات گفت: شرکت کنندگان در چهار رشته حفظ ،قرائت ، مفاهیم و اذان به مدت سه روز با هم  رقابت می کنند و نفرات برگزیده به مسابقات سراسری کل سپاه اعزام خواهند شد.

لازم به  ذکر است، این مسابقات به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.

پایان پیام/خ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1539200

مهمترین اخبار ایران و جهان: