نیوز سیتی!
27 آذر 1401 - 16:29

احتمال افت فشار و یا قطعی آب در محلات مرکزی شهر کرمانشاه

کرمانشاه- روابط عمومی آب و فاضلاب استان کرمانشاه طی اطلاعیه‌ای از احتمال افت فشار و یا قطعی آب در محلات مرکزی شهر کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه طی اطلاعیه‌ای از افت فشار و قطعی آب در محلات شهر کرمانشاه خبر داد.

به اطلاع شهروندان ساکن در محله‌های ۲۲ بهمن، لاین غربی و شرقی بلوار شهید بهشتی (بیمارستان‌های طالقانی و امام علی (ع)، نوبهار، سی متری اول دوم و سوم، بلوار زن، بلوار آل آقا (گذرنامه سابق)، چهارراه ارشاد، میدان مرکزی و کوچه‌های اطراف آن، بلوار گلریزان، گلستان، خیابان برق، پمپ گازوئیل، شهیاد، شاطرآباد، باریکه، خیابان بنت الهی و محمدباقر صدر (خیابان شیرین سابق)، سیلو، چهارراه راهنمایی و رانندگی، باغ نی، چقاگلان و شهرک‌های فرهنگیان فاز یک، کیهانشهر و حافظی می‌رساند به دلیل انجام تعمیرات شبکه توزیع آب به قطر ۲۵۰ میلیمتر فولادی واقع در خیابان کارگر (چهارراه عشایر، تقاطع پمپ گازوئیل) محله‌های یادشده از ساعت ۲۳ یکشنبه ۲۷ آذرماه لغایت ساعت پنج صبح روز دوشنبه ۲۸ آذرماه ۱۴۰۱ به مدت تقریبی ۶ ساعت با افت فشار یا قطعی آب مواجه خواهند شد.

از شهروندان ساکن در محله‌های مذکور خواهشمند است با مدیریت در مصرف آب و اجتناب از مصارف غیر ضروری همکاری لازم را با این شرکت داشته باشند و پرسنل شرکت آب و فاضلاب استان را در مسیر خدمت رسانی مطلوب یاری نمایند و از صبر و شکیبایی شما کمال تشکر را داریم.

لازم به ذکر است سامانه تلفنی ۱۲۲ حوادث و اتفاقات شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه به صورت ۲۴ ساعت پاسخگوی مشترکین محترم شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه خواهد بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 918182

مهمترین اخبار ایران و جهان: