نیوز سیتی!
24 بهمن 1401 - 16:36

سردار ادیبی: حکومت پهلوی جوانان را به سمت فحشا سوق می‌داد

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور یادواره شهدا کوی امامیه منطقه رجایی شهر، گفت: در حکومت پهلوی برای انحراف و ضایع کردن جوانان تلاش می‌کردند و جوان‌ها را به سمت فساد سوق می‌دادند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج،‌ سردار نادر ادیبی، دبیر ستاد مرکزی راهیان نور یادواره شهدا کوی امامیه منطقه رجایی شهر کرج که به همت پایگاه بسیج شهیدان خوشرفتار و حضرت ام البنین (س) سپاه ناحیه امام سجاد(ع) در مسجد حضرت ابوالفضل این منطقه برگزار شد، گفت: در حکومت پهلوی برای انحراف و ضایع کردن جوانان تلاش می‌کردند و جوان‌ها را به سمت فساد سوق می‌دادند.

وی ادامه داد: دعوای امروز بر سر ارزش‌ها و هنجارها، تقابل شهوت و فحشا بر علیه عفت و شورش سلبریتی‌ها و تجزیه طلبان و مستکبران دنیا بر علیه ایران عزیز است. وی افزود: دنبال هویت زدایی از جوانان کشور با بمباران رسانه ای و ترویج خشونت در حق مردم و نیروهای امنیتی هستند که به فضل خدا و جانفشانی های شهدا و ایثارگران به جایی نخواهند رسید.

به گفته وی، دشمنی با این نظام و انقلاب منحصر به الان نیست، رژیم پهلوی دست نشانده دشمن بود، امام راحل آمد و این مسیر را تغییر داد. ملت بر علیه حکومت دست نشانده پهلوی به پا خواست و این جوششی که در درون ما ایجاد شد در همه تاریخ ایران است.

سردار ادیبی بیان کرد: امروز ایران قدرت بی نظیری دارد که در طول تاریخ برای بعضی از کشورها به خصوص کشورهای صنعتی داشتن قدرت اینچنینی یک رویا است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1036382

مهمترین اخبار ایران و جهان: