نیوز سیتی!
26 اسفند 1401 - 15:49

شهرداران کنار مردم حضور داشته باشند

امام جمعه اردستان گفت: شورای اسلامی شهر به‌عنوان یک مجلس کوچک قانون‌گذار در شهر وجود دارد و شهردار نیز باید همیشه وسط میدان و در کنار مردم حضور داشته باشد تا سختی‌های مردم را احساس کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، حجت الاسلام حسن دهشیری امام‌ جمعه اردستان در خطبه‌های نمازجمعه، اظهار داشت: انسان‌های مسلمان باید سعی کنند در زندگی خود از همراهی،همنشینی و مصاحبت با انسان‌های فاسق خودداری کنند چرا که این‌ افراد اعمال و رفتار مطابق دین اسلام ندارند بنابراین وظیفه مسلمانان در برخورد با فاسقان دوری جستن از آن‌هاست.

وی ضمن اشاره به آخرین جمعه سال و همچنین ماه شعبان، افزود: عید طبیعت و عید بندگی مومنان را در پیش داریم که در عید طبیعت و آغاز سال نو طراوت و شادابی با سبز شدن و نو شدن برگ درختان نمایان می‌شود همچنین ماه معنوی رمضان و عید بندگی را نیز در تقارن با نوروز در پیش داریم.

دهشیری با اشاره به قرارگیری در آستانه نوروز و شروع مسافرت‌ها، بیان کرد: در این ایام تمام شهرها از جمله شهرستان اردستان می‌تواند مرکز گردشگری باشد که در این خصوص وظیفه داریم با گردشگران به‌عنوان مهمان برخورد خوب و منصفانه داشته باشیم. 

امام جمعه اردستان با بیان اینکه مسؤولان مربوطه در ایام نوروز برای مقابله با روزه‌خواری و دیگر موارد برنامه‌ریزی کرده‌اند، خاطرنشان کرد: استقبال از ماه رمضان وظیفه دینی ما بوده و این میراث گران‌قدری است که بزرگان برجای مانده و امید است در این ایام حضور در مساجد، خواندن نماز جماعت، قرآن و انس با خدا انجام شود.

وی با اشاره به صدور حکم شهردار اردستان پس از چند ماه اداره شدن با سرپرستی و همچنین اشاره به روز شهردار و شهادت شهید باکری، تصریح کرد: شورای اسلامی شهر به‌عنوان یک مجلس کوچک قانون‌گذار در شهر وجود دارد و شهردار نیز باید همیشه وسط میدان و در کنار مردم حضور داشته باشد تا سختی‌های مردم را احساس کند که ما نیز این توقع را از شهردار اردستان داریم.

دهشیری یادآور شد:بخش‌نگری نباید وجود داشته باشد چرا که کل این منطقه، شهر اردستان است بنابراین سعی بر این باشد که در استفاده از امکانات اولویت‌بندی باشد همچنین ما به موضوع کمبود اعتبارات نیز آگاه هستیم.

پایان پیام‌/۶۳۱۳۵/ی

منبع: فارس
شناسه خبر: 1097738

مهمترین اخبار ایران و جهان: