نیوز سیتی!
04 آذر 1402 - 11:32

سپاه حافظ دستاوردهای نظام است

فرمانده سپاه امیرالمونین (ع) ایلام با بیان اینکه سپاه حافظ دستاوردهای نظام است، گفت: اقدامات مدیران هم یک دستاورد است و سپاه از دستاوردها حمایت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، سردار جمال شاکرمی فرمانده‌ی سپاه امیرالمومنین (ع) استان صبح شنبه ۴ آذرماه در نشست اخلاق مدیران در نظام اسلامی، گفت: برخی نگاه‌ها، سیاه‌نمایی است و براساس گفتمان فرد است. 

وی با بیان اینکه سپاه حافظ دستاوردهای نظام است، افزود: اقدامات مدیران هم یک دستاورد است و سپاه از دستاوردها حمایت می‌کند.
 
فرمانده‌ی سپاه امیرالمونین (ع) ادامه داد: مدیران دل‌سوزانه و جهادی در اربعین و سایر امورات کار کردند و مصداق بارز این اقدامات در حوزه‌های مختلف از جمله راه‌سازی، روکش آسفالت و غیره است.

سردار شاکرمی اضافه کرد: مشکلات زیاد است اما دولت سیزدهم برای رفع مشکلات مردم پای کار است. سپاه و دولت برای خدمت‌رسانی به مردم، واحد و در کنار هم هستند. 

این مقام مسئول با گلایه از برخی مطالب مطرح شده در خصوص مدیران، گفت: تلاش همه‌ی مدیران را زیر سوال نبریم، برخی نگاه‌ها سیاه‌نمایی و صرفاً بر اساس گفتمان فرد است.


 وی با اشاره به اظهارات استاندار ایلام در جلسه‌ی فعالان رسانه‌ای جبهه‌ی انقلاب گفت: اظهارات استاندار در دفاع از مدیران و تأکید بر بیان نقاط ضعف مدیران به صورت «مصداقی» و نه «کلی‌گویی»، قابل تقدیر بود.

 سردار شاکرمی بیان داشت: دولت عصاره‌ی خون شهدا و ارزش‌هاست. موفقیت سپاه استان در تحقق برنامه‌ها از جمله«جهاد آب‌رسانی» به دلیل مشارکت و همراهی مدیران و در راس آن استاندار است. 


فرمانده‌ی سپاه استان گفت: سپاه در کنار همه‌ی دولت‌هاست ولی با این دولت انقلابی، بهتر می‌تواند کار کند و در حال حاضر بهترین شرایط برای همکاری با دولت فراهم است.

وی عنوان کرد: البته به دلیل عقب‌افتادگی استان ناشی از مشکلات و گرفتاری‌های جنگ تحمیلی ۸ ساله و پس از آن، هنوز جای کار بسیاری وجود دارد.

پایان‌ پیام /

منبع: فارس
شناسه خبر: 1583682

مهمترین اخبار ایران و جهان: