نیوز سیتی!
03 آذر 1402 - 15:32

استاندار خراسان‌شمالی: تفکر مسئولان در انجام کارها، تفکر بسیجی باشد

استاندار خراسان‌شمالی گفت: درعرصه سازندگی کشور باید تفکر تمام مدیران و مسئولان تفکر بسیجی باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز محمدرضا حسین نژاد استاندار خراسان‌شمالی دراجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان بجنورد با حضور اقشار مختلف بسیجیان، مردم و مسئولین در محل مصلی بزرگ امام خمینی(ره) اظهارکرد: در عرصه سازندگی کشور باید تفکر تمام مدیران و مسولان تفکر بسیجی باشد.

وی گفت: باید با تفکر و روحیه بسیجی و با تمام توان در جهت اعتلای اجتماعی، فرهنگی، عمرانی، اقتصادی تلاش شود و بسیج دربسیاری ازعرصه‌ها توانایی‌های خود را ثابت کرده است.

استاندار خراسان‌شمالی با بیان اینکه موفقیت‌ها در عرصه‌های مختلف در گرو روحیه بسیجی است، افزود: بسیجیان در کنار تفکرات معنوی و ارزشمند خود، در تمام عرصه‌های تولیدی کشاورزی، صنعتی و دفاعی آمادگی خود را اعلام و همواره حضور میدانی دارند.

حسین نژاد با تاکید بر اینکه مدیران و دستگاه‌های اجرایی نیز باید برای رشد و توسعه تولید و مهار تورم این تفکربسیجی را داشته باشند، تصریح کرد: اگر به معنای واقعی به استقلال فکر می‌کنیم، باید نخبگان ومتخصصین ما برای قطع وابستگی‌ها بر روی نیازهای واقعی کشور تمرکز کنند ونیازها را به مرحله تولید برسانند.

وی با بیان اینکه بسیجی همواره در صحنه امنیت، جهاد علمی و دفاع از ولایت حضور داشته است، اظهارداشت: عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران با فرمان تاریخی امام راحل در سال ۱۳۵۸ با شکل‌گیری بسیج کاملتر شد، بسیج به عنوان یک شجره طیبه در طول دوران دفاع مقدس حضور قوی داشت و این بیانگر این است که یکی از ارکان مهم رشد جمهوری اسلامی، تفکر بسیجی است.

حسین نژاد افزود: اگر گذشته تاریخ که پر از فساد و تباهی بود با نفس گرم امام راحل و در سایه تکیه به دین، ایمان به پیروزی و اقتدار رسید باید مراقبت کنیم روحیه ایثار، شهادت، جهادی عمل کردن و با این نقاط قوت ماست که با آن هشت سال در مقابل دشمنان و تمام کشورهای سلطه‌گر ایستادگی کرد لذا باید مراقبت شود.

پایان پیام/س

منبع: فارس
شناسه خبر: 1583082

مهمترین اخبار ایران و جهان: