نیوز سیتی!
18 آذر 1402 - 09:52

قهرمانی در لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور، کار سختی است

سرمربی تیم فوتبال امید شمس آذر قزوین گفت: بعد از قهرمانی در نیم فصل اول، توقعات از تیم ما بالا رفته و کار سختی را برای ادامه فصل، پیش رو خواهیم داشت.

صادق افشار در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین، در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال امید شمس آذر قزوین که اخیرا به عنوان قهرمانی نیم فصل اول لیگ برتر امیدهای کشور دست یافت، اظهار کرد: با توجه به کسب نتایج نیم فصل اول، توقعات از تیم بالا رفته و کار سختی را برای ادامه فصل خواهیم داشت زیرا در نیم فصل دوم تمامی تیم‌ها شناخت بهتری از خود و حریفان پیدا می‌کنند و با جذب بازیکنان جدید، تقویت می شوند.

وی افزود: در نیم فصل دوم از دو بازیکن امید تیم بزرگسالان شمس آذر نیز استفاده خواهیم کرد اما همه می‌دانند که در این رده سنی تمامی بازیکنان سرمایه آکادمی هستند و جذب بازیکن بسیار سخت رقم می‌خورد و مجبور هستیم که از داشته‌های استان استفاده کنیم.

سرمربی تیم امید شمس آذر همچنین در خصوص مصدومیت بازیکنان نیز خاطرنشان کرد: یکی از بازیکنان تیم دچار پارگی رباط صلیبی شده و همچنین شروین افشاری کاپیتان تیم را به دلیل مصدومیت در چند بازی در اختیار نخواهیم داشت. با این وجود بازیکنان ما برای ادامه رقابت‌ها آماده هستند و قصد داریم روند موفق نیم فصل را ادامه دهیم.

گفتنی است تیم امید شمس آذر در آغاز نیم فصل دوم لیگ برتر امیدهای کشور، امروز از ساعت ۱۴ و در ورزشگاه پانزدهم خرداد تاکستان به مصاف بعثت کرمان خواهد رفت.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1598438

مهمترین اخبار ایران و جهان: