نیوز سیتی!
25 آذر 1402 - 09:25

ثبت‌نام و معرفی معلم برای «جایزه معلم» تا ۳۰ آذر ادامه دارد

نماینده اولین دوره بین‌المللی «جایزه معلم» در استان اردبیل گفت: ثبت‌نام و معرفی معلم برای «جایزه معلم» تا ۳۰ آذر ادامه دارد و عموم مردم می‌تواند با شرکت در این طرح، طی چند دقیقه معلم برتر مورد نظر خود را انتخاب کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امین کمالی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: «جایزه معلم» جایزه‌ای است برای معرفی و تقدیر از معلمانی که در فعالیت‌هایشان خلاقیت آموزشی، تربیتی و اجتماعی دارند و معرفی این معلمان می‌تواند الگویی برای معلمی و آموزش خلاقانه باشد.

وی افزود: «جایزه معلم» که مهلت ثبت‌نام و معرفی معلم در آن تا ۳۰ آذر ادامه دارد، با هدف معرفی و تقدیر از معلمان، مدرسان و مربیان دارای دستاوردهای شاخص در سطح کشورهای اسلامی برگزار می‌شود و همه معلمان و مربیانی که در حوزه تعلیم‌وتربیت برای افراد کمتر از ۱۸ سال فعال هستند و حداقل ۳ سال تجربه کاری دارند، می‌توانند معرفی شوند.

نماینده اولین دوره بین‌المللی «جایزه معلم» در استان اردبیل درباره نحوه ثبت‌نام و معرفی در این طرح، بیان کرد: از طریق آدرس اینترنتی muallemprize.ir هم معلمان می‌توانند نامزد دریافت جایزه شوند و هم عموم مردم طی چند دقیقه معلمان موفق را معرفی کنند.

کمالی ادامه داد: معیارهای ارزیابی «جایزه معلم» شامل شایستگی‌های فردی و حرفه‌ای، تأثیرگذاری و نوآوری در روش‌ تعلیم‌وتربیت، تأثیرگذاری بر زندگی و نیازهای فردی شاگردان، تعامل سازنده با جامعه محلی و وجهه اجتماعی اثرگذار و با توانایی الگو شدن است.

وی با بیان اینکه اختتامیه و معرفی برگزیدگان «جایزه معلم» در بهمن سال جاری برگزار می‌شود، تصریح کرد: میزان جایزه بر اساس مبلغ تأمین‌شده توسط حامیان و واقفان خواهد بود و در این دوره، جایزه‌ای به ارزش یک‌میلیارد تومان اهدا می‌شود.

پایان پیام/۳۸۸۶/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1605982

مهمترین اخبار ایران و جهان: