نیوز سیتی!
05 دی 1402 - 16:18

نجات۲۰۰ خودرو گرفتار در برف جاده‌های آذربایجان‌غربی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی از رهاسازی نزدیک به ۲۰۰ خودرو گرفتار شده در برف خبرداد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، ایرج‌دست‌نشان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی از رهاسازی نزدیک به ۲۰۰ خودرو گرفتار شده در برف در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

وی در رابطه با وضعیت جاده‌های استان در ۲۴ ساعت گذشته گفت: با تلاش‌های راهداران استان مخصوصا در محورهای مواصلاتی شهرستان چالدران بالاخص جاده خوی-چالدران، نزدیک به ۲۰۰ خودرو گرفتار در برف و کولاک آزاد سازی شدند. 

دست‌نشان افزود: پس از بارش و کولاک سنگین برف در ۱۱ نقطه از استان در شبانه روز گذشته هم اکنون شاهد جوی آرام در اکثر نقاط استان هستیم ولی کولاک برف در محور خوی به چالدران همچنان ادامه دارد و از همشهریان عزیز درخواست داریم در صورت ضرورت از این مسیر تردد کنند. 

دست نشان خاطر نشان کرد: در شبانه روز گذشته به طور میانگین در سطح استان ۶۰ ساعت برف باریده است که با تلاش بیش از ۴۰ نفر از راهداران و با استفاده از ۲۵۰ تن شن و ماسه و ۳۰ دستگاه خودرو سبک و سنگین، بیش از ۸۰۰ کیلومتر از محور های برف گیر استان برف روبی شده است. 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: در شبانه روز گذشته تعداد ۲۴ جاده روستائی نیز با تلاش های ۵ دستگاه خودرو سبک و سنگین، و ۱۰ نفر از نیروهای راهداری به طول ۸۵ کیلومتر بازگشائی شده است.

وی در آخر یاد آور شد: شماره تلفن ۱۴۱ به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به شکایات و سوالات هم استانی های عزیز است و مسافرین عزیز در صورت ضرورت سفر در محور های مواصلاتی استان با استفاده از سامانه و اپلیکیشن ۱۴۱ در جریان وضعیت محور های مواصلاتی قرار گیرند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1616838

مهمترین اخبار ایران و جهان: