نیوز سیتی!
22 آذر 1402 - 08:22

اعلام برنامه خاکسپاری شهدای گمنام در یزد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید منتظرقائم یزد گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام ویژه برنامه تشییع شهدای گمنام صبح روز یک شنبه 26 آذرماه رأس ساعت 9 از میدان امام حسین(ع) به سمت پارک کوهستان انجام می‌شود.

سرهنگ پاسدار حسین آزادی‌نژاد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید منتظرقائم یزد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) پنج شهید گمنام تشییع و طبق برنامه به خاک سپرده می‌شوند.

وی مشارکت دستگاه‌های مختلف و سازمان‌های مردم نهاد در پذیرایی از شهدای گمنام را ستودنی دانست و افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام ویژه برنامه تشییع شهدای گمنام صبح روز یک شنبه ۲۶ آذرماه رأس ساعت ۹ از میدان امام حسین(ع) به سمت پارک کوهستان انجام می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید منتظرقائم یزد گفت: بعد از تشییع شهدای خوشنام دفاع مقدس که به صورت خودرویی و منظم انجام می شود، طبق برنامه یکی از شهدا در محل پارک کوهستان به خاک سپرده می شود و شهید دیگر نیز برای خاکسپاری در روستای محمدآباد بخش مرکزی نیز در استان یزد خواهد ماند.

سرهنگ آزادی نژاد تصریح کرد: همانطور که در ویژه برنامه استقبال از پنج شهید گمنان دفاع مقدس هم گفته شده بود، سه شهید آلاله گلگون کفن دفاع مقدس در ایام فاطمیه میهمان مردم دارالعباده هستند که بعد از فاطمیه برای تشییع و خاکسپاری به استان‌های دیگر منتقل خواهند شد.

وی حضور پرشور اقشار مختلف در مراسم استقبال از شهدای گمنام را نشانه قدرشناسی مردم آگاه شهر و استان یزد دانست و بیان کرد: برای رفاه حال شهروندان به منظور شرکت در مراسم تشییع و خاکسپاری شهید گمنام پارک کوهستان چند دستگاه اتوبوس شهری در نظر گرفته شده تا همشهریان قدرشناس را از مناطق مختلف شهر یزد به محل خاکسپاری و بلعکس منتقل کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید منتظرقائم یزد در پایان برپایی موکب‌های مختلف برای پذیرایی از عزاداران فاطمی نیز در نظر گرفته شده که قرار است با همکاری هیأت‌های عزاداری در محل های از پیش تعیین شده و در طول مسیر مستقر شوند.

پایان پایام/الف

منبع: فارس
شناسه خبر: 1603182

مهمترین اخبار ایران و جهان: