نیوز سیتی!
24 آبان 1402 - 13:28

با هشدار هواشناسی، راهداری بوشهر آماده‌باش شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر گفت: به دنبال اعلام هشدار هواشناسی، نیروهای راهداری استان در حالت آماده‌باش قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، عبدالکریم اخترشناس مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر ظهر امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال اعلام هشدار هواشناسی، نیروهای راهداری استان در حالت آماده‌باش قرار دارند.

وی افزود: ۱۸۵ دستگاه ماشین آلات و ۲۰۰ نفر نیروی راهدار در قالب ۲۴ گروه به منظور مقابله با بحران‌های احتمالی در تمامی محورهای استان مستقر هستند.

وی با اشاره به ساماندهی پل‌ها و ابنیه‌های فنی راه‌ها بیان کرد: امسال اکیپ‌های ماشین آلات در نقاط مستعد سیل استان مستقر و یک‌هزار و ۸۴۰ دستگاه پل و آبرو لایروبی و تنقیه شده‌اند.

اخترشناس ادامه داد: هم استانی‌ها می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ یا سایت اینترنتی www.141.ir از آخرین وضعیت راه‌های استان و کشور مطلع شوند.

به گزارش فارس، اداره‌کل هواشناسی بوشهر در اطلاعیه‌ای، نسبت به وضعیت ناپایدار جوی همراه بارش باران، رگبار و رعد و برق از روز چهارشنبه تا جمعه هشدار سطح زرد صادر کرد.

بر اساس این هشدار، لغزندگی جاده‌ها، احتمال آبگرفتگی معابر عمومی، احتمال جاری‌ شدن روان‌آب، وزش باد شدید موقتی، افزایش موقت ارتفاع موج خصوصا در روز پنجشنبه قابل انتظار است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1572838

مهمترین اخبار ایران و جهان: