نیوز سیتی!
02 شهریور 1402 - 14:55

ضربه مالی ۳۰۰ میلیاردی به قاچاقچیان سوخت در هرمزگان

بندرعباس - فرمانده انتظامی استان هرمزگان از اجرای طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و توقیف ۳۰ فروند قایق فعال در قاچاق سوخت در یکی از محلات ساحلی شهرستان بندرعباس خبرداد .

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی اکبر جاویدان بیان داشت: طرح ضربتی وعملیاتی مقابله با قاچاق سوخت با هدف جلو گیری از هدرفت سرمایه ملی و جمع آوری قایق های غیر مجاز فعال در قاچاق سوخت، در محله ساحلی سورو در بندرعباس اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح، ضمن هماهنگی با مراجع قضایی و همکاری دیگر سازمان های مرتبط که با هدف ضربه به بنیان مالی قاچاقچیان سوخت انجام شد، تعداد ۳۰ فروند قایق موتوری با یدک و به همراه مخازن تعبیه شده در آنها و تعدادی گاری های چهارچرخ مخصوص جابجایی شناورها از خشکی به دریا و بالعکس، جمع آوری شد.

فرمانده انتظامی استان ارزش ریالی شناورهای قاچاق کشف شده در این طرح را بنا به اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۳۰۰ میلیارد ریال عنوان کرده و اظهار داشت: تلاش ماموران برای شناسایی و دستگیری عاملان قاچاق سوخت ادامه دارد.

این مقام ارشد انتظامی استان با تاکید بر جدیت پلیس در اجرای مستمر طرح های پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز در جای جای استان، از عموم شهروندان و مردم قدرشناس استان خواست در صورت مشاهده و یا اطلاع از هرگونه دپو و یا قاچاق کالا، سوخت و مواد مخدر مراتب را از طریق سامانه تلفنی مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1466238

مهمترین اخبار ایران و جهان: