نیوز سیتی!
12 شهریور 1402 - 19:49

پیشرفت ۲۵ درصدی پل بسیج/پل قدیمی تخریب شد

اردبیل- معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: پل بسیج که از چند ماه پیش عملیات اجرایی آن آغاز شده هم اکنون با پیشرفت ۲۵ درصد در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید کمال‌الدین میرجعفریان عصر یکشنبه در جریان بازدید از روند احداث بسیج در شهر اردبیل اظهار کرد: با تخریب پل قدیمی در این مسیر همشهریان از چهار مسیر جایگزین می‌توانند برای تردد ایمن و راحت استفاده کرده و اجازه دهند تا این پروژه سرعت اجرایی بیشتری را بگیرد.

وی تصریح کرد: پل غیرهمسطح بسیج برای رفاه شهروندان در مسیر ترددی و شاهرگ ارتباطی جنوب غرب اردبیل طراحی و در مرحله اجرا است که به طول هشت کیلومتر با لوپ و دوربرگردان‌های متعدد در هفت جبهه کاری با تلاش پیمانکاران در مرحله اجرا است.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: برای احداث این پروژه ۷۰۰ میلیارد تومان منابع هزینه خواهد شد تا هموطنان در تردد از این مسیر بتوانند به سهولت و با کمترین بار ترافیکی به سمت داخل شهر، سرعین و کمربندی دوم اردبیل تردد خود را انجام داده و از کنار گذر احداثی استفاده کنند.

میرجعفریان افزود: روند احداث این پروژه که گره ترافیکی مسیر جنوب غربی اردبیل را باز خواهد کرد، با تأمین منابع مورد نیاز و تلاش پیمانکاران در مرحله اجرا است که امیدواریم یک سال آینده این پروژه مهم تکمیل و آماده بهره‌برداری شود.

وی تلاش شبانه‌روزی شهرداری را برای اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام و آغازشده در سطح شهر یادآور شد و خاطرنشان کرد: از فصل کاری شهرداری بیشتری بهره را برده تا طرح‌های عمرانی خود را به سرانجام برساند که در مناطق مختلف شهر کارگاه‌های عمرانی متعددی نیز فعال بوده و سعی بر ارائه خدمات مطلوب‌تر و کیفی‌تر به مردم است.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل از صبر و شکیبایی مردم در مدت زمان اجرای چنین طرح‌ها و پروژه‌هایی قدردانی کرد و ادامه داد: قطعاً اجرایی شدن این پروژه‌ها با وسعت دید و برنامه‌ریزی مناسب زمینه و فرصتی را فراهم می‌آورد تا رضایتمندی شهروندان برای ترددهای راحت و ایمن به وجود آید.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1483638

مهمترین اخبار ایران و جهان: