نیوز سیتی!
08 شهریور 1402 - 10:29

اعزام ۵۰ کارگزار زیارتی کاشان به کربلا در ایام اربعین حسینی

کاشان - رئیس اداره حج و زیارت کاشان گفت: ۵۰ کارگزار زیارتی کاشان در ایام اربعین حسینی برای خدمت به زائران و امور گمشدگان به کربلا اعزام شده اند.

حمیدرضا بهروزی فر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به فرارسیدن ایام اربعین و راهپیمایی پرشکوه زوار حسینی اظهار داشت: سازمان حج و زیارت نیز مسئول کمیته ثبت نام و اعزام، بیمه و راهنمایی زوار و امور گمشدگان را بر عهده دارد.

وی ابراز داشت: با توجه به این وظیفه‌ای که بر عهده سازمان حج و زیارت گذاشته شده است، مقرر شده است تا در ایام اربعین حسینی کارگزاران هر شهر و استان به صورت داوطلبانه در این مهم مشارکت داشته باشند.

رئیس اداره حج و زیارت کاشان با اشاره به اعزام ۵۰ کارگزار زیارتی کاشان به کربلای معلی در ایام اربعین حسینی تصریح کرد: این کارگزاران برای خدمت به زائران دو همچنین امور گمشدگان در شهر کربلای معلی حضور فعال دارند.

وی خاطرنشان کرد: اداره حج و زیارت کاشان و کارگزاران اعزامی مسئولیت راهنمایی زائران و امور گمشدگان یکی از مناطق چهارگانه شهر کربلا را بر عهده دارند.

بهروزی فر با بیان اینکه ۵۰ کارگزار اعزامی در چهار موقعیت شهر کربلا مستقر می‌شوند، گفت: استقرار کارگزاران اعزامی به صورت ۲۴ ساعته است.

وی تاکید کرد: این کارگزاران در مناطق باب قبله حرم حضرت عباس (ع)، باب قبله حرم امام حسین (ع)، باب بغداد به انجام وظیفه می‌پردازند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1476482

مهمترین اخبار ایران و جهان: