نیوز سیتی!
14 شهریور 1402 - 13:01

وزیر کشور: زائران برای بازگشت به شهرهای خود عجله نکنند

وزیر کشور گفت: زائران عزیز به هیچ وجه برای بازگشت به شهرهای خود پس از وارد شدن به کشور عجله نکنند، در مواکب استراحت کنند و با رفع خستگی کامل و بدون مشکل سفر کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، احمد وحیدی وزیر کشور امروز پس از بازدید از نحوه خدمت‌رسانی مواکب در پایانه مرزی شلمچه و تردد زائران، اظهار کرد: تاکنون بیش از 3 میلیون و 800 هزار زائر برای زیارت عتبات عالیات از مرزهای کشور خارج شدند که از این تعداد، 2 میلیون و 300 هزار نفر بازگشتند. 

وی عنوان کرد: از دو مرز شلمچه و چذابه در استان خوزستان، بیش از یک میلیون و 450 هزار نفر خارج شدند که تاکنون 300 هزار زائر از این دو مرز جنوبی وارد کشور شدند. 

وزیر کشور گفت: خوشبختانه از مدتها قبل همه ارگان‌ها و دستگاه‌ها برای برگزاری اربعین باشکوه و میزبانی و خدمت‌رسانی شایسته به زائران پای کار آمدند که نتیجه آن رضایت زائران بوده است. 

وحیدی بیان کرد: برای بازگشت زائران از مرزها به نقاط مختلف کشور ظرفیت‌های حمل و نقل جاده‌ای، ریلی و هوایی اندیشیده شده است و زائران می‌توانند با استفاده از آنها به مقصد خود سفر کنند. 

وی خطاب به زائران عنوان کرد: زائران عزیز به هیچ وجه برای بازگشت به شهرهای خود پس از وارد شدن به کشور عجله نکنند، در مواکب استراحت کنند و با رفع خستگی کامل و بدون مشکل سفر کنند. 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1486482

مهمترین اخبار ایران و جهان: