نیوز سیتی!
07 شهریور 1402 - 14:19

خلاف منافع شورا و شهرداری اقدامی انجام نشده است

اردبیل- استاندار اردبیل گفت: در ۲ سال گذشته هیچ اقدامی برخلاف منافع شورا و شهرداری انجام نشده و در تخصیص و تأمین منابع اعتباری برای پروژه‌های عمران شهری کوتاهی نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدحامد عاملی پیش از ظهر سه شنبه در آئین آغاز عملیات احداث پروژه برج دوقلوی استان اردبیل اظهار کرد: تمام اقداماتی که در استان اردبیل و در طول دو سال گذشته انجام شده است محصول همت، کار جهادی و وحدت و همدلی همه کسانی است که دلسوز کشور و این ملت هستند.

وی به اشاره به شرایط خاص و سخت اقتصادی موجود در کشور خاطرنشان کرد: اقدامات بسیار خوبی به ویژه در پروژه‌های مشارکتی در اردبیل روی داده که تا به حال کم نظیر بوده و شهرداری اردبیل و شورای شهر توانسته اند در جلب و جذب سرمایه گذاری‌های داخلی همتی راستین داشته باشند.

استاندار اردبیل با تقدیر از مجموعه شهرداری و شورای شهر اردبیل در توجه به پیشرفت و آبادانی شهر اردبیل بیان کرد: مجموعه استانداری اردبیل در همراهی با شورا و شهرداری هیچ اقدامی برخلاف منافع آنها انجام نداده و در بحث تأمین منابع با تمام توان تلاش کردیم تا هیچ پروژه‌ای بدون اعتبار باقی نماند.

عاملی پروژه‌های مشارکتی شهرداری اردبیل را یادآور شد و بیان کرد: تمام کسانی که در عمران و آبادانی شهر دخیل بودند شایسته تقدیر هستند و شهرداری و شورای شهر در این میان پیشرو و پیشقدم بودند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1475182

مهمترین اخبار ایران و جهان: