نیوز سیتی!
08 دی 1401 - 08:50

گرامیداشت حماسه ۹ دی در دیار غواصان دریا دل برگزار می‌شود/ اجرای برنامه‌ها در سه محور

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان در تشریح برنامه‌های حماسه نهم دی در این استان گفت: بیشترین برنامه‌ها را در سه محورخواهیم داشت که نخست تبلیغات و فضاسازی شهری، فضای مجازی و ویژه برنامه گرامیداشت این حماسه در گلزار شهدای پایین زنجان خواهد بودو

حجت‌الاسلام علی ناصر، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان ضمن تقدیر از مردم قدر شناس و شهید پرور استان زنحان در تشییع و تدفین سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس اظهار کرد: نهم دی یک روز حماسه‌ساز در تاریخ  و یک روز به یاد ماندنی  برای ملت ایران است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به فتنه ۸۸ اشاره و تصریح کرد: مردم با بصیرت و با معرفت فتنه ۸۸ را خنثی کردند و یک روز تاریخی و سرنوشت ساز را برای انقلاب اسلامی ایران رقم زدند.
وی با تاکید بر اینکه چرایی و چگونگی فتنه ۸۸ و همچنین چگونگی حضور و بصیرت مردم را باید روایت‌گری و تبیین کنیم، عنوان کرد: به همین مناسبت جلسه‌ای تشکیل داده شد که همه ارگان‌ها، نهادها و دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌های خودشان را ارائه کردند.
حجت‌الاسلام ناصر در تشریح برنامه‌های حماسه نهم دی در زنجان گفت: بیشترین برنامه‌ها را در سه محور خواهیم داشت که نخست تبلیغات و فضاسازی شهری، فضای مجازی و ویژه برنامه گرامیداشت نهم دی در گلزار شهدای پایین زنجان برگزار خواهد شد که به تبع در سایر شهرستان‌هم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به ویژه برنامه نهم دی در زنجان گفت: این برنامه ساعت ۲۰ و 30 دقیقه در گلزار شهدای پایین با حضور جمع کثیری از مردم ولایی زنجان و با سخنرانی «حجت‌الاسلام والمسلمین میرعمادی» استاد حوزه علمیه قم و با حماسه سرایی حاج ولی الله کلامی و حاج مهدی رسولی از دیگر برنامه‌های این ویژه برنامه است.
رییس شورای تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه برنامه‌های در بستر شبکه شاد برای دانش‌آموزان به همت آموزش و پرورش تدارک دیده شده است، اضافه کرد: از همه مردم شهید پرور استان زنجان که همیشه برنده میادین سیاسی، اجتماعی و اقتصادی ایران اسلامی هستند برای حضور در مراسم 9 دی دعوت می‌کنیم.

گفتنی است، سخنران قبل از خطبه‌های نماز جمعه زنجان نیز حجت‌الاسلام علی ناصر، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان خواهد بود.

انتهای پیام/ ۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 941738

مهمترین اخبار ایران و جهان: