نیوز سیتی!
05 بهمن 1401 - 16:33

کردستان می‌تواند به یک قطب اقتصادی بدل شود/امام جمعه سنندج بیانیه اتحادیه اروپا نسبت به سپاه را محکوم کرد

امام جمعه سنندج گفت: با بهره‌گیری از استعدادها و ظرفیت‌های بالقوه می‌توان استان را به قطب اقتصادی بدل شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا فایق رستمی در شورای اداری شهرستان سنندج ضمن محکوم کردن قطعنامه اتحادیه اروپا در تروریست خواندن سپاه، اظهار کرد: مشورت، مساوات، عدالت و توسعه و عمران از ارکان اصلی دین اسلام است.

وی یادآورشد: با توکل به خدا بکارگیری آموزه‌های دینی می‌توان مشکلات جامعه را حل کرد.

امام جمعه سنندج با اشاره به اینکه کردستان سرشار از منابع غنی، خدادادی و پتانسیل‌های ارزشمند است گفت: مسولان با آینده‌نگری و دوراندیشی و بهره‌برداری درست از این منابع می‌توانند زمینه توسعه و اشتغال در استان را فراهم کنند و کردستان به یک قطب اقتصادی تبدیل شود.

وی داشتن خودباوری، اعتماد به نفس را در مدیریت ضروری دانست و گفت: با بکارگیری فارغ التحصیلان دانشگاهی و استفاده از منابع می‌توان به خودکفایی و تولید علمی و اقتصادی دست یافت.

رشد و توسعه کشور مرهون تفکر انقلابی است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: رشد و توسعه کشور در بخش‌های مختلف مرهون فرهنگ ولایی و تفکرات انقلابی است و هر جا که انفعالی دیده شده به دلیل انحطاط در برابر فرهنگ غرب است.

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات هم در این جلسه، پیروزی انقلاب اسلامی در ایران را مرهون مجاهدت و اندیشه بلند امام و رهبر انقلاب دانست و گفت: اکنون این انقلاب پس از چهار دهه فراز و نشیب و مشکلات اقتصادی در جهان سرافراز است.

وی با اشاره به رونمایی سند امنیت ملی آمریکا اظهار کرد: این کشور بزرگ‌ترین چالش پیش‌روی خود را چین، روسیه و الگوی حکمرانی جمهوری اسلامی عنوان کرده است.

وی با اشاره به اینکه در آستانه دهه مبارک فجر قرار داریم تصریح کرد:دهه فجر باید تبلور وحدت میان اقوام و جناح‌های مختلف باشد.

سادات خواستار تدوین ویژه برنامه‌های شاخص برای نوجوانان و بانوان شد و گفت: جایگاه بانوان پس از انقلاب اسلامی و مشارکت آنها در حوزه‌های مختلف باید بخوبی تبیین شود.

وی حضور مردم در مناسبت‌های مختلف سیاسی و اجتماعی عوامل اقتدار کشور دانست و بر تبیین جهاد تبیین و بیان دستاوردهای نظام در چهار دهه اخیر تاکید کرد. 

انتهای پیام/۲۳۳۰/۸۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 997782

مهمترین اخبار ایران و جهان: