نیوز سیتی!
18 خرداد 1402 - 09:01

آخرین وضعیت تیم شمس آذر قزوین برای حضور در لیگ برتر

مدیرعامل باشگاه شمس آذر قزوین گفت: مذاکرات با سعید دقیقی برای بازگشت به تیم ادامه دارد و در روزهای پیش رو نتیجه قطعی آن اعلام خواهد شد.

شهاب زندی در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به آخرین وضعیت کادر فنی تیم فوتبال شمش آذر قزوین، اظهار کرد: گزینه اول سرمربیگری شمس آذر برای حضور در فصل آتی لیگ برتر سعید دقیقی است.

زندی ادامه داد: مذاکرات با دقیقی برای بازگشت به باشگاه ادامه دارد و در روزهای پیش رو نتیجه قطعی آن اعلام خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه شمس آذر قزوین در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه دلیل استعفای دقیقی از سرمربیگری تیم فوتبال شمس آذر قزوین چه بوده است، گفت: مدیران باشگاه شمس آذر قزوین هیچ مشکلی با دقیقی نداشته و ندارند و همواره از زحمات این سرمربی جوان تقدیر کرده اند.

وی اضافه کرد: سرمربی شمس آذر نگرانی هایی را در  خصوص مسائل مختلف تیم مانند تامین بودجه کافی جهت حضور در لیگ برتر داشت و دلیل استعفای وی مسائلی از این قبیل بوده است.

زندی ضمن اشاره به اینکه کادر فنی و بازیکنان شمس آذر جهت حضور در لیگ برتر هنوز تکمیل نشده است، بیان کرد: تیم شمس آذر قزوین در حال حاضر سرمربی ندارد. باید تا زمان تعیین تکلیف کادرفنی صبر کرد و پس از آن نقل و انتقالات باشگاه با نظر سرمربی اجرا شود.

مدیرعامل باشگاه شمس آذر در ادامه در پاسخ به اینکه آیا این تیم برای حضور در لیگ برتر از بازیکنان خارجی استفاده خواهد کرد، گفت: تیم شمس آذر برای حضور در لیگ برتر از هیچ بازیکن خارجی استفاده نخواهد کرد و با در نظر گرفتن نظر کارشناسی سرمربی با بهره گیری از بازیکنان داخلی به رقابت با رقبا خواهد پرداخت.

وی تصریح کرد: شمس آذر برای حضور در لیگ برتر به بیش از ۶۰ میلیارد تومان بودجه نیاز دارد و قطعا این مجموعه به تنهایی قادر به تامین منابع مالی مورد نیاز نخواهد بود و ضرورت دارد مسئولان استان با نگاه ویژه ای به این مساله توجه کنند.

زندی در پایان تاکید کرد: تبلیغات شرکت ها و کارخانجات خصوصی در تیم شمس آذر قزوین به عنوان یک تیم لیگ برتری با کمک های استاندار قزوین در حال انجام است که می تواند به شرایط مالی باشگاه کمک شایانی کند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1269838

مهمترین اخبار ایران و جهان: