نیوز سیتی!
17 بهمن 1402 - 11:36

ارسال ۸۰۰ اثر به نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان بوشهر

مسؤول بسیج رسانه استان بوشهر از ارسال ۸۰۰ اثر به دبیرخانه نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محسن رضایی نژاد مسوول بسیج رسانه استان بوشهر پیش از ظهر امروز در آیین اختتامیه نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در حسینیه عاشقان ثارالله، اظهار داشت: جشنواره ابوذر در دو سطح ملی و استانی برگزار می شود.

وی افزود: کمک به توسعه ظرفیت‌های رسانه‌ای کشور، شناسایی استعدادها و تجلیل از رقابت اثربخش و ارتقای توان حرفه‌ای و خلاقیت و انگیزه و خودباوری رسانه‌ای، تولیدات فاخر رسانه‌ای در برابر هجمه دشمن، تولید محتوا از پیشرفت‌های کشور و انتشار آن از اهداف جشنواره رسانه‌ای ابوذر است.

رضایی‌نژاد گفت: با تشکیل شورای سیاستگذاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر در تیرماه سال جاری، مسائل و مشکلات ملی و بومی استان در ۱۲ قالب رسانه‌ای و ۱۲ موضوع که سه موضوع آن بومی استان شامل بوشهر پایتخت مقامت، مطالبه‌گری راه‌آهن و .. و کاهش مصرف برق است.

وی افزود: ۸۰۰ اثر از اهالی رسانه استان به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد با حساسیت و توجه به کیفیت آثار و نکات فنی توسط هیات داوران، برگزیدگان انتخاب شدند.مسوول بسیج رسانه استان بوشهر بیان کرد: امروز دشمن با ابزارهای رسانه ای دنبال کمرنگ کردن انتخابات است.

وی افزود: دشمن می خواهد با جنگ ادراکی ذهن جوانان را طوری مدیریت کند که در زمین آنها بازی کنند.رضایی‌نژاد تاکید کرد: رسالت ما در عرصه رسانه این است که با ترغیب و تشویق آحاد مردم پای صندوق رای به مشارکت گسترده مردم در انتخابات کمک کنیم.

وی با تاکید بر اینکه حفظ حرم جمهوری اسلامی با مشارکت مردم رقم خواهد خورد، افزود: هر رای که به صندوق انداخته می‌شود به نشانه تایید نظام اسلامی است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1662482

مهمترین اخبار ایران و جهان: