نیوز سیتی!
25 دی 1402 - 21:07

مدافعان امنیت به کشور ما عزت و آبرو دادند

نماینده ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه گلبهار گفت: مدافعان امنیت به کشور ما عزت، افتخار و آبرو دادند.

به گزارش خبرگزاری فارس از گلبهار، حجت الاسلام مهدی نادی امشب در آیین یادبود شهید امنیت حمید رضایی امین در مسجد جامع زین العابدین علیه السلام گلبهار، اظهار کرد: امروز عزت ایران اسلامی در سایه تلاش های مخلصانه مدافعان امنیت است. 

وی افزود: شهدای امنیت هم در تامین آرامش و هم آسایش جامعه نقش حیاتی داشته و دارند. 

نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه گلبهار گفت: شهدای امنیت با شجاعت، شهامت و از خود گذشتگی باعث شدند تا دشمنان نتوانند به اهداف خود برسند.

وی اظهار داشت: مدافعان امنیت با خدا پیمان بسته اند تا حافظ امنیت و کشور باشند و به عهد و پیمانی که بسته اند وفادار هستند..

حجت الاسلام نادی یاد آور شد: مردم ما قدردان تلاش های شهدای مدافع امنیت هستند و با حضور گسترده در آیین تشیع پیکر شهدا این موضوع را ثابت کردند.

وی به نقش مردم اشاره و گفت: ترغیب مردم به شرکت پرشور و گسترده در انتخابات برای داشتن آینده بهتر، کشور را از گزند دشمنان بیمه خواهد کرد. 

نماینده ولی فقیه در سپاه گلبهار تاکید کرد: انتخاب افراد اصلح حرکتی ارزشمند و مهم برای داشتن ایرانی سربلند است. 

وی اظهار کرد: دشمن همواره تلاش می کند حضور مردم در انتخابات را کمرنگ جلوه دهد اما مردم با حضورشان این نقشه ها را خنثی خواهند کرد.

حجت الاسلام نادی افزود: انتخابات یکی از پایه های انقلاب اسلامی و رکن مردم سالاری دینی است.

نیمه شب پنجشنبه - ۲۳ آذرماه - در پی حمله گروهک تروریستی جیش الظلم به مقر انتظامی راسک در استان سیستان و بلوچستان ۱۱ نفر از جمله ستوان رضایی، از مدافعان امنیت، به شهادت رسیدند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1639082

مهمترین اخبار ایران و جهان: