نیوز سیتی!
09 بهمن 1402 - 19:14

مردم نگذارند مخلان امنیت به اهدافشان برسند

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: مردم با تمام توان به کمک نیروهای امنیتی و انتظامی بیایند و نگذارند کسانی که می‌خواهند امنیت جامعه را خدشه‌دار کنند به اهداف خود برسند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر،آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر امروز در حاشیه استقبال و تشییع سرباز مدافع امنیت حسین حیدری‌لقب در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: شهید حیدری‌لقب شهیدی است که به‌خاطر استقرار امنیت و دفاع از حریم مظلوم جان خود را فدا کرد و به شهادت رسید.

وی افزود: وظیفه همه ما حضور جدی در عرصه ایجاد امنیت است و فراجا و نهادهای امنیتی برای استقرار امنیت در تلاش هستند و همه ما باید قدردان این مجموعه‌های انتظامی و امنیتی باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر گفت: این شهید گران‌قدر کار بزرگی انجام داده در حالی که در وظیفه و ماموریت نبوده اما خودش در شرایطی که ملاحظه کرده امنیت مردم در خطر است جان خود را فدای امنیت مردم می‌کند و این نشان می‌دهد نظام ما و تمام نهادهای امنیتی مردم‌مدار، مردم سالار و در خدمت مردم هستند و مردم عزیز هم با بدرقه این شهید قدردان آن‌ها هستند.

صفایی بوشهری تصریح کرد: امیدواریم  برای کسانی که امنیت جامعه را به خطر می‌اندازند درس عبرتی باشد و مردم عزیز هم با تمام توان به کمک نیروهای امنیتی و انتظامی بیایند و نگذارند کسانی که می‌خواهند امنیت جامعه را خدشه‌دار کنند به اهداف خود برسند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1653738

مهمترین اخبار ایران و جهان: