نیوز سیتی!
01 اردیبهشت 1403 - 10:15

کشف کلاهبرداری ۲۸ میلیاردی در زاهدان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف کلاهبردی ۲۸ میلیارد ریالی و دستگیری سه متهم در شهرستان زاهدان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان زاهدان مبنی بر کلاهبرداری از وی توسط فردی با وعده واهی درمان بیماری صعب العلاج فرزندشان در یکی از کشورهای اروپایی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد یکی از متهمین که از معتمدین مالباخته بوده با همدستی دو نفر دیگر با جعل نام و عنوان و با شیوه و شگردهای ماهرانه ای اعتماد وی را در خصوص مهاجرت و درمان فرزندشان در یکی از کشورهای اروپایی جلب و در مدت زمان چهار ماهه مالباخته مبلغ 28 میلیارد ریال که حاصل فروش املاک شخصی شامل خودرو و آپارتمان و طلا و ... بوده را به امید درمان فرزندش به حساب متهمین واریز کرده است.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی با اشراف اطلاعاتی ضمن شناسایی متهمین که دو مرد و یک خانم هستند، با هماهنگی با مرجع قضایی تمامی حساب های آنان در کلیه بانک ها مسدود و نسبت به ممنوع الخروج شدن آنها اقدام و کل مبلغ 28 میلیارد ریال به حساب مالباخته اعاده گردید.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: متهمین ساکن یکی از استان‌های شمالی کشور بوده‌اند و اقدامات قانونی و قضایی لازم برای دستگیری آنها انجام گرفته است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1701782

مهمترین اخبار ایران و جهان: