نیوز سیتی!
01 بهمن 1402 - 15:47

نسل جوان باید نقش آفرین باشد

فرماندار شهرستان خواف با بیان این که باید در همه عرصه ها، تصمیم گیری ها و مسائل اجرایی دانش آموزان و نسل جدید را مشارکت دهیم، گفت: نسل جوان باید نقش آفرین باشد و از این قشر به خصوص دانش آموز و دانشجو باید استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از خواف، فرماندار شهرستان خواف در جلسه امروز شورای آموزش و پرورش، اظهار کرد: یکی از موضوعات اساسی که با توجه به انتخابات پیش رو باید رقم خورده شود طرح میدان چهارده صفر دو است.

مهدی عباسپور بیان کرد: رویکرد اصلی این طرح مشارکت دانش آموزان در جهاد تبیین و شرح اقداماتی که در طول عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام شده در جامعه پیرامونی خواهد بود.

وی افزود: باید در همه عرصه ها، تصمیم گیری ها و مسائل اجرایی دانش آموزان و نسل جدید را مشارکت دهیم؛ نوجوان باید نقش آفرین باشد و از این قشر به خصوص دانش آموز و دانشجو باید استفاده کرد.

فرماندار خواف ادامه داد: با نظر هیئت اجرایی و به تایید هیئت نظارت در شهرستان ۶ شعبه رأی گیری مبنی بر دسترسی آسان تر عموم مردم به شعب أخذ رأی نسبت به انتخابات دوره ی قبل اضافه شده است.

مدیر آموزش و پرورش خواف نیز عنوان کرد: تشکلات دانش آموزی در مدارس بستر ساز حضور دانش آموزان در طرح چهارده صفر دو باشند که در ادامه این طرح با مشارکت در طرح های راوین و روایتگری، راهیان پیشرفت و مناظره نیز از ۲۷ مدرسه تقدیر به عمل خواهد آمد.

غلامپور سدهی با اشاره به اینکه ۱۲ درصد بودجه اداره کل نوسازی استان به شهرستان خواف اختصاص داده شده، خاطرنشان کرد: بیش از ۲۰۰ تفاهم نامه کلاس درس توسط خیرین و ۵۷ تفاهم نامه کلاس درس توسط شرکت های صنعتی و معدنی به امضا رسیده است که امیدواریم تا پایان سال تحصیلی به بهره برداری برسد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1644782

مهمترین اخبار ایران و جهان: