نیوز سیتی!
18 بهمن 1402 - 00:24

نقش کارگران در عرصه‌های مختلف پررنگ بوده است

استاندار البرز با اشاره به مجاهدت‌های جامعه کارگری در دوران پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و سنگر کار و تولید گفت: این قشر در عرصه‌های مختلف کشور و البرز خوش درخشیده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، عصر سه شنبه ۱۷ بهمن ماه ۱۴۰۲ در همایش بزرگ جامعه تولید و تعاون استان البرز که به مناسبت دهه مبارک فجر در تالار شهیدان نژاد فلاح کرج برگزار شد، اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، مردم و مسؤولان شاهد نقش آفرینی‌های جامعه کارگری در عرصه تولید و اقتصاد کشور هستند.

وی ادامه داد: این عزیزان در طول دوران دفاع مقدس با حضور در جبهه‌های جنگ، شهدای گرانقدری تقدیم آرمان‌های والای نظام اسلامی کردند.

استاندار البرز گفت: امروز جامعه کارگری کشور همچنان پای نظام، انقلاب، ولایت و خون پاک شهدا ایستاده است.

وی با قدردانی از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی قشر کارگری استان البرز افزود: دولت سیزدهم با تمام کاستی‌ها و مشکلات در همه عرصه‌ها به مردم خدمت می‌کند.

استاندار البرز با بیان اینکه این استان از مناطق پرتراکم جمعیتی کشور است، اظهار کرد: طی۲ سال گذشته در بخش‌های آموزشی، بهداشتی و درمانی، برق، آب و گازرسانی اقدامات شاخصی در این استان به عمل آمده است.

وی با بیان اینکه اکنون سه هزار و۳۰۰ تخت بیمارستانی در البرز فعال است، گفت: از این تعداد یک هزارو ۶۰ تخت در دولت سیزدهم تجهیز شده است.

وی اظهار کرد: در بخش آبرسانی و گازرسانی اقدامات دولت سیزدهم با سال‌های گذشته قابل مقایسه نیست.

استاندار البرز با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب بر خلق حماسه در این زمینه تاکید دارند، همه باید پای کار باشیم.

وی به بیانات روز گذشته رهبر انقلاب در جمع فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش اشاره کرد و افزود: افراد خاص باید در جامعه آستین بالا بزنند و در راستای تبیین گری و امید آفرینی ورود کنند.

عبداللهی با بیان اینکه بیش از ۲۵۰ هزار شهید و بیش از یک میلیون جانباز برای ارزش‌های والای نظام اسلامی جانفشانی و ایثارگری کردند، گفت: امروز همه باید با دیدگاه های مختلف پای آرمان‌های والای انقلاب بایستیم.

وی گفت: حضور حداکثری در انتخابات با توجه به شرایط کنونی کشور مشت محکمی بر دهان معاندین و استکبار خواهد بود.

در این آیین از تعدادی از کارگران، تعاونگران و کارفرمایان بسیجی ونمونه استان البرز تجلیل شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1663482

مهمترین اخبار ایران و جهان: