نیوز سیتی!
20 بهمن 1402 - 16:49

امید آفرینی ضرورت رسیدن به قله‌ پیشرفت است

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: امیدواری در جامعه نخستین شرط رسیدن به قله‌ی پیشرفت است.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محسن منصوری ظهر امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه روایت پیشرفت که با موضوع تشریح دستاوردهای دو ساله دولت مردمی که در محل نمایشگاه‌های دائمی آستان قدس رضوی برپا شده است، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص جهاد تبیین و ضرورت امیدآفرینی، اظهار کرد: امید آفرینی تأثیر زیادی در جامعه دارد ویکی از اهداف بسیار مهمی که در جهاد تبیین باید مورد توجه قرار گیرد، امیدآفرینی در جامعه است.

معاون رئیس جمهور با اشاره به حرکت نظام در مسیر رسیدن به قله‌ پیشرفت، افزود: طبق فرمایشات رهبری به قله نزدیک شده ایم و رسیدن به قله پیشرفت نیازمند ایجاد روحیه امید در بین مردم است.

 منصوری تصریح کرد: برای رسیدن به اهداف بزرگ باید به حرکت خود ادامه دهیم تا آرام آرام آثار و نتایج آن آشکار شود و دستیابی به هدف بدون کوشش امکان‌پذیر نخواهد بود. 

وی ایجاد امیدواری در جامعه را نخستین شرط رسیدن به قله پیشرفت اعلام کرد و گفت: در این مسیر موفقیت‌ها و دستاوردهایی نیز حاصل شده است.

معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به برگزاری نمایشگاه روایت پیشرفت اظهار کرد: تفسیر ما به قله نزدیک می شویم دراین نمایشگاه نشان داده شده است.

منصوری ادامه داد: در دولت سیزدهم کارهای زیادی انجام شده و زحمت زیادی کشیده شده است و امروز شاهد نمایش گوشه ای از آن هستیم.

وی با بیان اینکه در هر گوشه کشور شاهد اتفاقات مختلف هستیم، اظهار کرد: در اکثر شاخص ها از جمله واردات و صادرات، نفت 

صنعت، پزشکی، نرم افزاری، دانش بنیان، بهداشتی و ... روند رو به رشدی داریم و وضعیت مناسب است.

معاون رئیس جمهور بیان کرد: اگر بتوانیم اتفاقات خوب کشور را درست، هنرمندانه و دقیق به اطلاع مردم برسانیم، جریان امید در کشور ایجاد می شود‌.

پایان پیام/ ۷۰۰۸۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1666238

مهمترین اخبار ایران و جهان: