نیوز سیتی!
28 خرداد 1402 - 14:42

نرخ اجاره‌بها در سمنان ساماندهی شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: مدیریت و ساماندهی قیمت املاک و نرخ اجاره‌بها در استان سمنان امری ضروری است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمدرضا صادقی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان ظهر امروز در یازدهمین جلسه ستاد تنظیم بازار استان سمنان اظهار کرد: آموزش نانوایان و جهت‌دهی به ناظران برای نظارت دقیق و تخصصی در راستای ارتقای کیفیت نان در استان سمنان امری حائز اهمیت است.

وی افزود: تلاش شد تا بهترین و کیفی‌ترین آرد ممکن برای پخت نان در استان سمنان در اختیار خبازان قرار گیرد و ضرورت دارد تا سایر موارد تخصصی در حوزه ارتقای کیفیت نان نیز مورد توجه باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان بیان کرد: نظام توزیع مناسب یکی از خلأهایی است که علی‌رغم تأمین کالاهای اساسی و موردنیاز منجر به کمبود کالا و طبیعتاً افزایش کاذب تقاضا می‌شود؛ بنابراین بهره‌گیری از ظرفیت مباشران امین در حوزه توزیع راهگشاست.

صادقی گفت: انجام اقدامات لازم در مورد مدیریت و ساماندهی قیمت املاک و نرخ اجاره‌بها با توجه به بالا بودن این مهم در استان سمنان نسبت به نرخ تورم میانگین کشوری امری ضروری است.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1292982

مهمترین اخبار ایران و جهان: