نیوز سیتی!
08 تیر 1402 - 12:13

زنجیره انسانی «نه به اعتیاد» در تنگستان تشکیل شد

بوشهر- به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر با حضور مدیرعامل هلال احمر بوشهر، فرماندار شهرستان تنگستان و جمعی از مسئولان، زنجیره انسانی «نه به اعتیاد » تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر صبح پنج شنبه در این مراسم ضمن بیان اهمیت پیشگیری از مواد مخدر و این بلای خانمان‌سوز توسط همه آحاد جامعه بخصوص جوانان گفت: پیشگیری و آگاه سازی جامعه از اهمیت چندانی برخوردار است و همه ما مسئول این مهم هستیم.

احسان ایزدپناه ادامه داد: اطلاع رسانی از مضرات مواد خانمان سوز مخدر و جلوگیری از انتشار این مواد افیونی در سطح جامعه بسیار مهم است و جمعیت هلال احمر نیز با توجه به پتانسیل و اهداف خود در خصوص تأمین سلامت انسان‌ها این مهم را در دستور کار خود دارد و با حضور جوانان خود جهت آگاهی رسانی و اطلاع رسانی به آحاد مردم بخصوص خانواده‌ها اقدام می‌کند.

فرماندار تنگستان نیز انجام این برنامه‌ها را توسط جمعیت هلال احمر مفید دانست و گفت: زنگ خطری که مواد مخدر برای خانواده‌ها دارد را همیشه باید گوشزد کنیم و آگاه ساختن آحاد جامعه از ملزومات کار است و این مهم باید توسط همه دستگاه‌های اجرایی انجام شود.

احمد لطفی از نیروهای انتظامی و نظامی در خصوص جلوگیری از ورود و پخش مواد مخدر در سطح شهرستان تقدیر کرد و لازمه ریشه کن شدن این بلای خانمان‌سوز از بستر جامعه را فرهنگ‌سازی بیان کرد.

همچنین در پایان این مراسم حلقه انسانی با شعار «نه با اعتیاد، یاریگر هم باشیم» با حضور مسئولان و اعضای سازمان جوانان و آحاد مردم شکل گرفت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1317282

مهمترین اخبار ایران و جهان: