نیوز سیتی!
09 فروردین 1402 - 16:33

عملکرد میز خدمت برخی ادارات اصفهان نامطلوب است

اصفهان- استاندار اصفهان عملکرد میز خدمت برخی ادارات استان را نامطلوب ارزیابی کرد و گفت: میز خدمت باید به نحو احسن به کار ارباب رجوع رسیدگی کند.

به گزارش خبرگزاری مهر از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، سیدرضا مرتضوی با تأکید بر تکریم ارباب رجوع در ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان، اظهار داشت: طبق برنامه‌ای مشخص از دهه فجر سال گذشته، تلاش کردیم تا ارتباط میان مدیران و فرمانداران استان با مردم به سهل‌ترین شیوه ممکن اتفاق افتد.

وی ادامه داد: در این راستا حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران در سامانه ارتباط مردمی (سامد) فعال شد تا مردم با یک تماس تلفنی، بدون واسطه با مدیر و یا فرماندار مورد نظر ارتباط گرفته و صحبت کنند.

استاندار اصفهان افزود: میز خدمت در ادارات نیز نیازمند برنامه مشخص و بازنگری فعالیت است تا منجر به رضایتمندی عمومی بیشتری شود.

وی عملکرد میز خدمت در برخی دستگاه‌های اداری را مطلوب و در برخی ادارات نامطلوب ارزیاب کرد و گفت: میز خدمت باید به نحو احسن کار ارباب رجوع را راه بیندازد و یا دست ارباب رجوع را در دست کارشناس مربوطه قرار دهد تا ارباب رجوع به پاسخ روشن خود دست یابند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1116482

مهمترین اخبار ایران و جهان: