نیوز سیتی!
18 فروردین 1402 - 17:05

نامگذاری مدارس به نام شهدای مدافع حرم در کشور/ مدرسه ۱۷ شهریوربه نام شهدای مدافع حرم نامگذاری می‌شود

رییس سازمان نوسازی مدارس کشور از نامگذاری مدارس به نام شهدای مدافع حرم خبر داد و گفت: مقام شهدا، مقام بالا و شامخی است که با گذشتن از جان خود به ما درس بزرگی دادند و ضرورت دارد همواره این شهدا را الگوی خود قرار دهیم.

به گزارش خبرگزاری فارس اززنجان، حمیدرضا خانمحمدی، رییس سازمان نوسازی مدارس کشور در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم«داوود مرادخانی» اظهار داشت: خدا را شاکریم که این توفیق نصیب ما شد تا در این ماه مبارک خدمت خانواده شهدای مدافع حرم برسیم.

رییس سازمان نوسازی مدارس کشور تصریح کرد: مقام شهدا، مقام بالا و شامخی است که با گذشتن از جان خود به ما درس بزرگی دادند و ضرورت دارد همواره این شهدا را الگوی خود قرار دهیم.

وی با اشاره به ضرورت زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا، بیان داشت: در نظر داریم سلسله مدارس به نام شهدای مدافع حرم را در کشور ایجاد کنیم.

خانمحمدی در پایان خانواده شهدا را اسوه صبر دانست و تکریم خانواده آنها را وظیفه و تکلیف آحاد مردم به ویژه مسوولان عنوان کرد.

در ادامه این دیدار حمید رضا اسلامی، مدیرکل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان اظهار داشت: در استان زنجان مدرسه ۱۷ شهریور به نام مقدس شهدای مدافع حرم نامگذاری می‌شود تا نام این شهدا که چراغ راه ما هستند، همیشه زنده نگه داشته شود.

مدیرکل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان گفت: این مدرسه جزو طرح‌های شاخص ما است و امروز ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در آینده‌ای نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

شایان ذکر است شهید مدافع حرم «داود مرادخانی» در۲۱ اسفند۱۳۹۴ به آرزوی دیرینه‌اش دست یافت و در سوریه به وصال معبود رسید و حسین وار در راه دفاع از حریم زینبی به همرزمان شهیدش پیوست.

پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1133782

مهمترین اخبار ایران و جهان: