نیوز سیتی!
18 فروردین 1402 - 14:35

صهیونیست‌ها جواب دندان شکنی از کشورهای اسلامی دریافت خواهند کرد

امام جمعه میناب گفت: رفتارهای وحشیانه صهیونیست ها هیچ توجیه عقلانی ندارد و آنان بزودی جواب دندان شکنی از کشورهای اسلامی دریافت خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب، حجت الاسلام محسن ابراهیمی امام جمعه میناب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ضمن تسلیت شهادت امام علی (ع) و تاکید بر زنده نگه داشتن ایام لیالی قدر گفت: شهر ما شهر علوی است و کشورمان، کشورعلوی است و اگرمی خواهیم جهان به تکامل و رشد برسد،باید جهان، جهان علوی باشد.

وی با بیان این که پیروزی اخیرکشورمان از نظر حقوقی در برابر آمریکا نشانه حقانیت ملت ایران است، افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی از لحاظ حقوقی در برابر آمریکا پیروز شده است و این یک دستاورد بزرگی حقوقی و سیاسی بشمار می رود.

امام جمعه میناب تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در اوج مظلومیت، اقتدار و حقانیت خود را آن نشان می دهد و در آینده این پیروزی ها، ادامه خواهد داشت و دنیا در آینده با حقانیت ایران بیشتر آشنا می شود.

حجت الاسلام ابراهیمی ضمن محکوم کردن جنایت رژیم غاصب اسرائیل در حمله به نمازگزاران در مسجدالاقصی افزود: این رژیم غاصب بخاطر در انزوا دست به حرکت های غیر عاقلانه می زند و مردم مظلوم و بی دفاع را به خاک و خون می کشد ولی بداند بزودی کشورهای اسلامی جواب دندان شکنی به آنان خواهد داد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1133438

مهمترین اخبار ایران و جهان: