نیوز سیتی!
19 مرداد 1402 - 17:44

11 کارگاه آموزشی برای عملیاتی شعار سال در خراسان جنوبی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: راهکارهای عملیاتی سازی شعار سال در قالب ۱۱ کارگاه آموزشی توسط هلال احمر در شهرستان های استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد علی کاوسی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در کارگاه آموزشی بررسی راهکارهای عملیاتی سازی شعار سال در سازمان‌ها که در بیرجند برگزار شد اظهارداشت: آنچه که مقام معظم رهبری به عنوان شعار سال اعلام می کنند را باید به عنوان فرمان ایشان در نظر بگیریم.

وی افزود: مقام معظم رهبری با نامگذاری هر سال اهمیت موضوع مورد نظر را یاد آوری می کنند که برای عمل به آن باید وضعیت موجود و وضع مطلوب را مشخص کنیم.

وی خاطر نشان کرد: برای انجام این کار باید معلوم شود که چه کارهای را نباید انجام دهیم تا بهره وری افزایش یابد که از جمله موارد مورد نظر عدم تولید کالاهای  است که توجیه لازم را ندارند. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی تاکید کرد: زمانی می توانیم به شعار سال عمل کنیم که به آن اعتقاد و از انگیزه لازم در این خصوص برخوردار باشیم.

کاوسی با اشاره به این که توانایی های خود را در این زمینه باید شناسایی کنیم و علم خود را در این باره به روز کنیم، خاطر نشان کرد: برای عمل به شعار سال اعتقاد، شناخت، آمادگی برای اجرای راهبردها، شناخت موانع برای آسیب شناسی، شناسایی توانایی ها و استعداد ها از اهمیت بسیاری برخوردارند.

وی با اشاره به برگزاری ۱۱ کارگاه آموزشی با این موضوع در سطح استان، ادامه داد: در کارگاه‌های آموزشی امدادی، مهارتی و تبیینی برای عملیاتی سازی شعار سال راهکارهای لازم  ارائه می شود و امیدواریم به اهداف مورد نظر در این زمینه با برگزاری این کارگاه آموزشی برسیم.

در ادامه هر یک از معاونان جمعیت هلال احمر استان تهدیدها و فرصت های موجود در حوزه خود را برای تحقق شعار سال بیان کردند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1435982

مهمترین اخبار ایران و جهان: