نیوز سیتی!
02 مرداد 1402 - 11:48

تجهیزات اورژانس تنگستان نوسازی شد

بوشهر- رئیس شبکه بهداشت و درمان تنگستان با اشاره به نوسازی تجهیزات اورژانس گفت: در سه ماهه اول سال جاری اورژانس ۱۱۵ تنگستان به یاری ۶۸۸ بیمار و مصدوم شتافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، ماه زرافشون رفیعی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اورژانس ۱۱۵ تنگستان با توجه به رسالت خود در حال خدمت رسانی به مردم است.

وی ادامه داد: در مأموریت‌های انجام شده ۱۶۶ مورد مربوط به تصادفات جاده‌ای بوده که موجب امداد رسانی به ۲۴۹ مصدوم در این حوادث شده است.

رفیعی تصریح کرد: در اعزام‌های صورت گرفته اورژانس ۱۱۵ تنگستان ۶۶ مورد نیز مربوط به بیماری‌های قلبی و تنفسی بوده که ۴۹ مورد اعزام بیمار قلبی و ۱۷ مورد نیز به بیماران دارای مشکلات تنفسی اختصاص داشته است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان تنگستان اظهار داشت: پس از انجام اقدامات اولیه اورژانسی برای بیماران در صورت لزوم بیمار به بیمارستان اعزام می‌شود که در سه ماهه اول سال جاری ۳۸۶ مورد اعزام به بیمارستان توسط اورژانس ۱۱۵ صورت گرفته و ۱۷۳ مورد نیز با رضایت شخصی پس از امداد رسانی و بهبود فرد در محل، اعزام به بیمارستان صورت نگرفته است.

رفیعی تصریح کرد: با توجه به اهمیت اورژانس ۱۱۵ و در راستای اطمینان از سلامت تجهیزات در سه ماهه اول سال جاری هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به تعمیر و بازسازی آمبولانس‌ها در تنگستان اختصاص یافته است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1397038

مهمترین اخبار ایران و جهان: