نیوز سیتی!
21 مرداد 1402 - 21:26

قرارگاه تحول فرهنگی در مناطق آسیب‌پذیر مازندران راه‌اندازی شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: دولت سیزدهم با رویکرد حل المسائلی ساماندهی معضلات اجتماعی را در دستور کار دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، روح الله سلگی شامگاه امروز در جلسه کارگروه تحول فرهنگی در مناطق آسیب‌پذیر مارندران، اظهار کرد: در پرتو سیاست مدون دولت سیزدهم آمار آسیب‌های اجتماعی در کشور روبه کاهش است.

وی با اشاره به پیگیری طرح‌های تحول فرهنگی در مازندران، یادآور شد : اجرای طرح تحول فرهنگی در مناطق آسیب مازندران در اولویت قرار گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به شناسایی ۵۶ منطقه آسیب در مازندران اظهار کرد: با هماهنگی فرمانداران استان و دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی عملیات ساماندهی این مناطق آغاز شده است.

سلگی خاطرنشان کرد: دولت و سازمان اجتماعی کشور از اجرای طرح تحول فرهنگی در مناطق آسیب‌پذیر مازندران قویا حمایت می‌کنند.

وی افزود: به دستور استاندار مازندران خدمات دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی در مناطق آسیب استان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با تاکید بر مسؤولیت کلیدی فرمانداران در ایجاد قرارگاه تحول فرهنگی در مازندران، افزود: رشد یافتگی فرهنگی در گرو تعامل و هم‌افزایی مردم و مسؤولان است.

وی از به‌کارگیری ظرفیت نهادهای مردمی در روند کاهش معضلات اجتماعی خبرداد و افزود: سازمان‌های مردم‌نهاد باید در هماهنگی با سیاست‌های دولت پیگیر ساماندهی مشکلات فرهنگی و اجتماعی باشند.

سلگی تصریح کرد: حل چالش‌های فرهنگی و اجتماعی بدون مشارکت فعال مردم امکان‌پذیر نیست و فرهنگ‌سازی در این ارتباط ضرورت دارد.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1438938

مهمترین اخبار ایران و جهان: