نیوز سیتی!
26 آذر 1401 - 16:46

اجرای طرح «جهش کیفیت و عدالت آموزشی» در مدارس خوزستان

اهواز- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: طرح جهش کیفیت و عدالت آموزشی یکی از طرح‌های عملکردی که اکنون در سطح مدارس مناطق و نواحی آموزش و پرورش خوزستان در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود حمیدی نژاد ظهر امروز شنبه در آئین گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری خوزستان اظهار کرد: طرح جهش کیفیت و عدالت آموزشی یکی از طرح‌های عملکردی که اکنون در سطح مدارس مناطق و نواحی آموزش و پرورش خوزستان در حال اجرا است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان افزود: یکی از نکات مهم طرح جهش کیفیت و عدالت آموزشی، پیوست پژوهشی و کیفیت بخشی است به گونه‌ای که این طرح بر مبنای ۳ ماه کار پژوهشی تدوین و اجرایی شده است‌.

وی با بیان اینکه هر برنامه‌ای که دارای سابقه پژوهشی است به ثمر خواهد نشست، تصریح کرد: پیوست پژوهشی برای برنامه‌های اجرایی یکی از اصول مدیریتی در سطح مجموعه تعلیم و تربیت استان خوزستان است و آموزش و پرورش با اولویت دهی به طرح‌های پژوهشی تخصصی و هدف دار و در راستای حل چالش‌های آموزش و پرورش گام مهمی را در این راستا برداشته است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: اختصاص بودجه مناسب و کافی برای فعالیت‌های پژوهشی و نیازسنجی اجرای برنامه‌های پژوهشی در سطح خوزستان از اولویت‌های اصلی مجموعه تعلیم و تربیت استان است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 916094

مهمترین اخبار ایران و جهان: