نیوز سیتی!
26 آذر 1401 - 16:25

مهلت پرداخت اجاره‌بها برای دانشجویان روزانه و نوبت دوم تمدید شد

دانشگاه امیرکبیر در اطلاعیه ای از تمدید مهلت پرداخت اجاره‌بها برای دانشجویان روزانه و نوبت دوم ساکن خوابگاه‌های دانشجویی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، براساس اعلام دانشگاه امیرکبیر، مهلت پرداخت اجاره‌بها برای دانشجویان روزانه و نوبت دوم ساکن خوابگاه‌های دانشجویی این دانشگاه تمدید شده است.

این دانشجویان جهت پرداخت اجاره‌بها خوابگاه ترم مهر ۱۴۰۲-۱۴۰۱ تا تاریخ ۳۰ آذر ماه سال جاری فرصت دارند. دانشجویان روزانه و نوبت دوم می‌توانند به سایت http://bp.swf.ir مراجعه و اجاره‌بهای مربوط را پرداخت کنند.

همچنین، دانشگاه صنعتی امیرکبیر اعلام کرده دانشجویانی که هزینه اجاره‌ بهای خود را پرداخت نکنند، اجازه پیش ثبت نام ترم بهمن ۱۴۰۲-۱۴۰۱ را نخواهند داشت.

هزینه خوابگاه بر اساس تعداد نفرات دو به دو (یک و دو نفره) (سه و چهار نفره) (پنج و شش نفره) (هفت و هشت نفره) با هم برابر هستند.

چنانچه دانشجویان در بازه تعیین شده هزینه خوابگاه را پرداخت نکنند، ۱۰ درصد به هزینه خوابگاه آنها اضافه خواهد شد (بازه موجود شامل تخفیف است).

دانشجویانی که برای بار اول وارد سامانه پورتال دانشجویی صندوق رفاه می‌شوند باید با مراجعه به سایت "http://bp.swf.ir" نسبت به پرداخت هزینه خوابگاه اقدام کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 916050

مهمترین اخبار ایران و جهان: