نیوز سیتی!
29 آذر 1401 - 11:50

ضرورت راه اندازی سامانه هوشمند توزیع آرد روستایی در کوهرنگ

شهرکرد_سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان کوهرنگ گفت: راه اندازی سامانه هوشمند توزیع آرد روستایی و عشایری در چهارمحال و بختیاری ضرورت دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید حسین پور صبح سه شنبه در نشست شورای آرد و نان بخش‌های بازفت و صمصامی شهرستان کوهرنگ که با حضور بخشدار، سرپرست جهاد کشاورزی، مسئول تنظیم بازار، شورای های روستا و عاملین توزیع آرد شهرستان برگزار شد اظهار کرد: سهمیه آرد روستاییان به صورت خام پز بر اساس کدملی و سایر اطلاعات، بین خانوارها توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه قیمت آرد در مناطق صعب العبور این شهرستان افزایش یافته است گفت: در شهرستانها طبق مصوبه کارگروه آرد و نان شهرستان قیمت تعیین می‌شود.

حسین پور با اشاره به ضرورت راه اندازی سامانه هوشمند توزیع آرد روستایی و عشایری بیان داشت: پیشگیری و مقابله با قاچاق آرد به طور ویژه در دستور کار قرار دارد.

سرپرست جهادکشاورزی کشاورزی شهرستان کوهرنگ به تشدید نظارت بر توزیع آرد روستایی و عشایری اشاره کرد و گفت: بازرسی و نظارت‌های میدانی در حوزه آرد و نان باید منتج به اصلاح رفتار یا شکل‌دهی شیوه‌ای در بهبود فرآیندهای کاری شود یعنی خروجی بازرسی‌ها باید سبب بهبود فرآیند شود گفتنی است: در این نشست بروز رسانی لیست و تسریع در ثبت اطلاعات روستاییان جهت توزیع آرد، پایش لیست آرد روستانشین و مشکلات حوزه آرد بخش‌های مذکور مورد بررسی قرار گرفت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 921794

مهمترین اخبار ایران و جهان: