نیوز سیتی!
28 آبان 1402 - 13:09

یک‌هزار و ۱۵۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج در شیروان برگزار می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه شیروان گفت: به‌مناسبت هفته بسیج برنامه‌های متعددی در این هفته در قالب ۲۰ عنوان شامل ۱۱۵۰ ریز برنامه و ۱۳ عنوان برنامه ویژه اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان، صبح امروز سرهنگ دارابی فرمانده سپاه ناحیه شیروان در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج ضمن عرض تقدیر از حضور مردم عزیز دارالمصلین شیروان در راهپیمایی ۲۷ آبان اظهار کرد: رژیم کودک کُش و خونخوار اسرائیل به جنگ کودکان و نوزادان غزه رفته است و با این جنایت نابودی خود را نزدیک می‌کند.

وی با تبریک ولادت حضرت زینب (س) و تقارن آن با آغاز هفته بسیج گفت: هفته بسیج فرصت مغتنمی است که خدمات گسترده بسیج در ابعاد مختلف دفاعی، امنیتی، سازندگی و تربیتی به سمع مردم برسد.

فرمانده سپاه ناحیه شیروان افزود: برنامه‌های متعددی در این هفته در قالب ۲۰ عنوان شامل ۱۱۵۰ ریز برنامه و ۱۳ عنوان برنامه ویژه اجرا خواهد شد.

این مقام مسئول ادامه داد: از مهمترین عناوین برنامه‌های اجرایی این هفته می‌توان به دیدار بسیجیان با امام جمعه شهرستان، تجلیل از بسیجیان نمونه، برگزاری یادواره شهدای اصناف و شهدای کارگری، نشست‌های بصیرتی، برگزاری مسابقات ورزشی، مراسم محوری سوم آذر همراه با میقات صالحین در نمازجمعه، شب شعر، فعالیت‌های جهادی بسیج حقوقدانان و بسیج پزشکی، افتتاح پروژهای خانه محرومین و کانال‌های آبرسانی، بازدید علمی توسط بسیجیان، کارگاه‌های فززندآوری وسبک زندگی در نقاط هدف، جشنواره سرودو پویش نذرخون اشاره کرد.

پایان پیام/و

منبع: فارس
شناسه خبر: 1577450

مهمترین اخبار ایران و جهان: