نیوز سیتی!
13 آبان 1402 - 12:55

برخی کشورهای اسلامی به خود بیایند و اجازه نسل‌کشی اسرائیل در غزه را ندهند

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به حوادث غزه و نسل کشی صهیونیست‌ها گفت: کشورهای اسلامی به خود بیایند و اجازه کشتار مردم مظلوم فلسطین را به اسرائیل ندهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید محمد حسینی در اجتماع عظیم و باشکوه راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان مرکز کهگیلویه وبویراحمد گفت: دانش‌آموزان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی نقش تاثیر‌گذاری داشتند و همین حضور پررنگ آنها در تظاهرات و راهپیمایی‌ها سرنگونی رژیم طاغوت را رقم زد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به اینکه دانش‌آموزان در جنگ تحمیلی هم کنار انقلاب اسلامی بودند، افزود: ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز گواه پای‌بندی دانش‌آموزان به آرمان‌های انقلاب اسلامی است و دانش‌آموزان امروز ما به مانند دانش‌آموزان ابتدای انقلاب و جنگ پای کار باشند و علاوه بر تاثیرگذاری علمی در حوزه سیاسی، اجتماعی و فرهنگی هم پیشگام باشند.

وی با اشاره به حوادث اخیر در سرزمین‌های اشغالی و کشتار زنان، کودکان و مردم بیگناه غزه با بیان اینکه صهیونیست‌ها با حمایت آمریکا کشتار و نسل کشی در غزه و فلسیطن راه انداخته‌اند، افزود: در انتفاضه اول مردم فلسطین هیچ چیزی جز سنگ برای مبارزه نداشتند اما تجهیز شدند و رزمندگان فلسطینی جواب بمباران را نه با سنگ بلکه با موشک و تجهیزاتی که در اختیار دارند می‌دهند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به شکست مفتضحانه سرویس اطلاعاتی اسرائیل گفت: ۷ سرویس اطلاعاتی آنها که اجازه نمی‌دادند هیچ پرنده و جنیده‌ای حرکتی داشته باشد از رزمندگان فلسطینی شکست خوردند و چون نمی توانند با رزمندگان مبارزه کنند زنان و کودکان را مورد هدف قرار می‌دهند.

حسینی ادامه داد: اسرائیل با حمایت آمریکا، انگلیس و فرانسه جنایت جنگی در غزه مرتکب شده است و مدعیان حقوق بشر کجایند که ببینند نزدیک به ۴ هزار کودک و ۲ هزار زن در غزه به شهادت رسیدند.

وی با اینکه در این شرایط کشورهای اسلامی نباید نسبت به کشتار در غزه بی تفادت باشند، گفت: متاسفانه عرضه‌ اینکه گذرگاه رفع را باز کنند تا به مردم امکانات برسد را هم ندارند،  امیدواریم این کشورها به خود بیایند و اجازه نسل‌کشی را ندهید.

 

در حال تکمیل....

 

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1560650

مهمترین اخبار ایران و جهان: