نیوز سیتی!
03 دی 1402 - 13:48

مدیران استانی موظف به دفاع از کارنامه دولت و تبیین اقدامات انجام شده هستند.

استاندار هرمزگان بر تبیین عملکرد 2 ساله دولت سیزدهم توسط مدیران استانی در راستای تبیین اقدامات نظام جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد و گفت: مدیران استان موظف هستند در حوزه فعالیت خود از عملکرد دولت دفاع کرده و اقدامات انجام شده را با کار رسانه‌ای قوی به مردم معرفی کنند.

 به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس،
مهدی دوستی استاندار هرمزگان امروز در جلسه ستاد بررسی مصوبات سفر رئیس جمهور اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها بر مسئله تبیین اقدامات انقلاب تاکید فرمودند که نشان دهنده میزان اهمیت این مسئله است.  

وی با اشاره به در پیش بودن سفر رئیس جمهور به استان گفت: با توجه به نزدیک بودن سفر رئیس جمهور به هرمزگان می‌توان با تبیین اقدامات ویژه این دولت به مردم و افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های توسعه‌ای، موج امید آفرینی در استان ایجاد کرد. 

  استاندار هرمزگان مطرح کرد: در این دولت کارهای بزرگی انجام شده که نیازمند تبیین و معرفی به مردم است، مدیران استان موظف هستند در حوزه فعالیت خود از عملکرد 2 ساله دولت دفاع کرده و اقدامات انجام شده را با توان تخصصی و رسانه‌ای به تصویر بکشند.

  نماینده عالی دولت در هرمزگان گفت: در فرصت باقیمانده تا سفر رئیس جمهور محترم به استان، بایستی مصوبات نهایی شده و در قالب یک تصویر کلی که منافع استانی و ملی را تامین کند دیده شود تا مانع از گسستگی پروژه‌های پیشنهادی در این سفر شود. 

  مهدی دوستی ادامه داد: باید در تدوین نهایی مصوبات سفر از ظرفیت‌های مختلف از جمله صندوق توسعه ملی، معافیت‌ها، برنامه هفتم توسعه و برنامه بودجه سال آینده هم نهایت استفاده را برد و در طرح‌های پیشنهادی عنوان کرد.  

پایان پیام/
 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1614294

مهمترین اخبار ایران و جهان: