نیوز سیتی!
22 آبان 1402 - 19:11

ورزش‌های روزانه در بوستان‌های شهر کرمان ساماندهی می‌شوند

رئیس هیات ورزش‌های همگانی شهرستان کرمان گفت: کسانی که می‌خواهند مسؤول یا مربی ورزش پارک‌ها شوند برای دریافت مدارک لازم مانند تشخیص هویت و کارت مربیگری اقدام به برگزاری ورزش صبحگاهی در بوستان‌ها کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، رئیس هیات ورزش‌های همگانی شهرستان کرمان در در چهارمین جلسه کمیته‌های هیات ورزش‌های همگانی شهرستان کرمان اظهار داشت: حدود 20 سال است که ورزش صبحگاهی در بوستان‌های سطح شهر در حال برگزاری است.

روح‌الله مطهری عنوان کرد: برای ساماندهی و توسعه ورزش روزانه در بوستان‌ها برای کسانی که می‌خواهند مسؤول یا مربی ورزش پارک‌ها شوند با همکاری شورای تامین شهرستان، شهرداری و اداره ورزش و جوانان به صورت قانونی و با دریافت مدارک لازم مانند تشخیص هویت، کارت مربیگری و غیره، اقدام به برگزاری ورزش صبحگاهی در بوستان‌ها کنند.

وی از وجود  35 بوستان فعال با جامعه آماری روزانه حدود 800 نفر در حال ورزش در آنها سخن گفت و افزود: با نظارت و ساماندهی ورزش روزانه می‌توان آن را تا حدود 8 هزار نفر افزایش داد.

مطهری افزود: اکثریت قشر سالمند و میانسال در این پارک‌ها ورزش صبحگاهی را انجام می‌دهند که با ساماندهی آنها روحیه نشاط و شادابی در جامعه بیشتر و به بهبود اقتصاد و درمان کمک می‌شود

 رئیس هیات ورزش‌های همگانی شهرستان کرمان ابراز داشت: با هماهنگی فرمانداری ورزش صبحگاهی در ادارات شهرستان کرمان با هدف سلامتی بیشتر کارمندان به صورت روزانه برگزار شود و همچنین ارتباط کمیته‌های هیات در ادارات جهت برگزاری مسابقات همگانی فعال شوند.

علی بابایی فرماندار کرمان نیز در این نشست گفت: در اولین جلسه شورای اداری با حضور رئیس هیات ورزش‌های همگانی شهرستان کرمان می‌توان درخواست توسعه ورزش همگانی را در شهرها و بخش‌ها ارائه کرد.

پایان پیام / ۳۷۶۳ / ش

منبع: فارس
شناسه خبر: 1570806

مهمترین اخبار ایران و جهان: