نیوز سیتی!
15 آبان 1402 - 09:19

ثبت ۲ هزارمراجعه‌کننده و خواست در میز ارتباطات وزارت کار در کردستان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: اداره‌کل کار کردستان در طول سه روز میز ارتباطات مردمی وزارت کار در سفر رئیس جمهور به کردستان، نزدیک به ۲ هزار مراجعه کننده و درخواست را ثبت کرده و تمامی این درخواست‌ها مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

فرزاد پیشکاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج دستاوردهای سفر دوم رئیس جمهور به کردستان را مایه خیر و برکت برای مردم این استان دانست و اظهار داشت: با اجرای مصوبات اولین سفر رئیس جمهور به کردستان شاهد تحولات چشمگیر در عرصه خدمات‌رسانی در این استان بودیم و در این سفر نیز علاوه بر مصوبات خوبی که به زودی شاهد آن خواهیم بود، افتتاح چندین پروژه عمرانی و اشتغالزایی موجبات خرسندی مردم کردستان را فراهم کرد.

وی با اشاره به حضور وزیر کار و تعدادی از مدیران این وزارتخانه از جمله معاون پشتیبانی و توسعه منابع و رئیس مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی در دومین سفر ریاست جمهوری به استان، اظهار داشت: در این سفر مقام عالی وزارت کار و هیات همراه ضمن افتتاح استخر مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران بهاران سنندج، افتتاح گاوداری ۱۰۰۰ راسی شهرستان دیواندره و بازدید از واحدهای صنعتی استان، بر لزوم رفع مشکلات واحدهای اشتغالزا و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام تاکید کرد و اظهار داشت: دولت مردمی سیزدهم شبانه‌روزی و جهادی، خدمات روز افزون به مردم کردستان ارائه خواهد کرد.

پیشکاری با قدردانی از تمامی همکارانی که در جریان سفر رئیس جمهور به استان در میز ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خدمات شایسته‌ای را به مردم استان ارائه کردند، اظهار داشت: اداره‌کل کار کردستان در طول سه روز میز ارتباطات مردمی این وزارتخانه نزدیک به ۲ هزار مراجعه کننده و درخواست را ثبت کرده و تمامی این درخواست‌ها مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان با بیان اینکه حرمت، احترام، عزت و تسریع در کارهای مراجعه‌کنندگان سرلوحه کارکنان وزارت کار است، وزارت کار را وزارتی پرمخاطب و گسترده خواند.
پیشکاری تصریح کرد: مهم‌ترین هدف از تشکیل میزهای خدمت و ارتباطات مردمی، خدمت‌رسانی به جامعه مخاطب و ارتباط مستقیم با مردم و رفع مشکلات آنان است.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس
شناسه خبر: 1562706

مهمترین اخبار ایران و جهان: