نیوز سیتی!
23 آذر 1402 - 01:00

دادستان اسلام‌آبادغرب:‌خط قرمز ما حقوق مردم است

سیدسجاد ملایری دادستان اسلام‌آبادغرب عصر امروز 22 آذرماه ضمن مهم شمردن انتخابات پیش رو گفت: با کسانی که قصد خدشه وارد کردن به انتخابات پیش رو داشته باشند قاطعانه برخورد می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از استان کرمانشاه؛ سید سجاد ملایری دادستان اسلام‌آبادغرب عصر امروز 22 آذرماه در نشست کانون بسیج رسانه ضمن تسلیت ایام فاطمیه، حوزه صلح و سازش در شهرستان اسلام‌آبادغرب را نتیجه زحمات مردم، بزرگان ومعتمدین این شهرستان دانست و اظهار کرد: یکی از بهترین مردمان ایران‌زمین مردمان اسلام‌آبادغرب هستند که در ملامت‌ها، مشکلات و ۸ سال دفاع مقدس پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستادند علی‌رغم‌ فشار اقتصادی و مضاعفی که هم‌اکنون بر جامعه استیلا پیداکرده است.


وی افزود: در ارتباط با نرخ بزه‌کاری نسبت به ۶ سال گذشته در ارتباط با جرائم خشن ما کاهش بیش از ۶۰ درصدی داشتیم و در حوزه سرقت نزدیک به ۱۴ درصد نسبت به ۶ سال گذشته کاهش داشتیم.

دادستان اسلام‌آبادغرب اشاره‌ای به تأثیر مثبت جمع‌آوری معتادین در کاهش سرقت‌ها داشت و گفت: در دستگیری معتادین متجاهر در ابتدای سال ۳۰۰ نفر در کل شهرستان اسلام‌آباد غرب و بخش حمیل جمع‌آوری‌شده و یک بخش از کاهش سرقت‌ها در ارتباط با جمع‌آوری طرح معتادین متجاهر بوده است.

* مشارکت، رقابت، امنیت و سلامت انتخابات دغدغه اصلی مجموعه دادستانی است.

وی به نقش نمایندگان مجلس در صدای رسای مظلومان بودن اشاره کرد و تصریح کرد: انتخابات پیش روی ما انتخابات مهمی است بحث مشارکت، بحث رقابت، بحث امنیت، بحث سلامت انتخابات که دغدغه اصلی ما است.


ملایری با مهم شمردن وظیفه شورای نگهبان در تأیید صلاحیت‌ها، عنوان کرد: در انتخابات ما بایستی فردی انتخاب کنیم که دردمند و صدای رسای مظلومیت مردم باشد و بتواند از حقوق مردم دفاع کند و قدرت چانه‌زنی در مجلس شورای اسلامی بالا ببرد.

وی در پایان گفت: خط قرمز ما حقوق مردم است اولویت اصلی ما انتخابات آینده است هر مسوولی در هر جایگاهی این موضوع نادیده بگیرد و خیلی راحت از کنار این ‌موضوع عبور کند در جبهه فساد قرار گیرد هیچ ارزش و شأنی برایش قائل نیستیم چه کارمند چه کارگزار جمهوری اسلامی باشد با او برخورد خواهد شد.


پایان پیام/ و

منبع: فارس
شناسه خبر: 1604350

مهمترین اخبار ایران و جهان: