نیوز سیتی!
28 آذر 1402 - 14:01

دورهمی یلدایی نوجوانان کتابخوان تهران در ویژه برنامه «گُل‌پر»

به‌ مناسبت شب یلدا، دورهمی یلدایی نوجوانان کتابخوان شهر تهران با مشارکت اعضای «باشگاه نوجوانان فعال حوزه کتاب و کتابخوانی» در فرهنگ‌سراهای شهر تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، ویژه‌برنامه «گُل‌پر» که دورهمی یلدایی نوجوانان کتابخوان شهر تهران محسوب می‌شود، در کتابخانه‌های منتخب مناطق ۲۲ گانه شهر تهران و فرهنگ‌سراهای خاص، با حضور نوجوانان و با میزبانی از نویسندگان، شاعران و فرهیختگان برگزار می‌شود.

این دورهمی‌‌ها در قالب‌های مختلف کتاب‌محور توسط اعضای باشگاه نوجوانان فعال حوزه کتاب و کتابخوانی در هر منطقه، طراحی و اجرا خواهد شد و هدف آن آشنایی نوجوانان با طراحی و اجرای یک برنامه کتاب‌محور به عنوان برگزار‌کننده است.

آموزه فرهنگی این برنامه، ضمن دورهمی نوجوانان کتابخوان و آشنایی با فرهیختگان، توجه ویژه به ارزش زمان به‌ مدت «یک دقیقه» در شب یلدا است که موجب تمایز این شب با سایر شب‌های سال شده و از سویی دیگر توجه به یک دقیقه‌هایی که در زندگی هر یک از ما اتفاق می‌افتد و این قدرت را دارد که آینده ما را به گونه شگفت‌انگیزی تغییر دهد و عموماً از آن غفلت می‌کنیم.

علاقه‌مندان جهت عضویت در «باشگاه نوجوانان فعال حوزه کتاب و کتابخوانی» می‌توانند به کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران مراجعه کنند. سایت farhangsara.ir  و شماره ۱۸۳۷ مسیر ارتباطی مخاطبان جهت کسب اطلاعات بیشتر است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1609306

مهمترین اخبار ایران و جهان: