نیوز سیتی!
17 آبان 1402 - 11:46

جشن پیروزی فلسطین را به زودی خواهیم گرفت

فرمانده سپاه سلمان گفت: به فضل الهی ما در آینده ای نزدیک و نه چندان دور پیروزی فلسطین را جشن خواهیم گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی امروز در یادواره شهدای شهرستان سیب و سوران اظهار داشت: شهادت بیداری را معنا می بخشد؛ شهادت مشعلی است که خداوند در جان برگزیدگانش بر می افروزد تا تاریکی را از شانه های زندگی بگریزاند. فهم جایگاه شهادت در ظرفیت ما نیست و تنها خداوند متعال شمه ای از آن را بیان کرده است.

وی با اشاره به آیات ۱۵۴ سوره بقره و ۱۶۹ و ۱۷۰ سوره آل عمران افزود: اگر چشم دل باز کرده و پیام شهدا را دریافت کنیم؛ پیام این است که ای مردمان شریف شهرستان سیب و سوران باید بر آنچه در جهان اسلام رقم می خورد تمرکز کنیم و نباید نسبت به آن بی تفاوت باشیم.

فرمانده سپاه سلمان تاکید کرد: بیش از یکماه است که مردم مظلوم فلسطین زیر فشار جنایات بی رحمانه رژیم غاصب صهیونیستی به خاک و خون کشیده می شوند.

شفائی تصریح کرد: تا پیش از عملیات طوفان الاقصی بیش از ۱۲۰ هزار مردم فلسطین توسط این رژیم نامشروع به شهادت رسیده اند.

وی افزود: ما وظیفه داریم افتخار آفرینی مجاهدان فلسطینی در طول این بازه یک ماهه را تبریک بگوییم و جنایات بی شرمانه این روزهای سردمداران رژیم صهیونیستی را محکوم کنیم.

شفائی تصریح کرد: این رژیم نامشروع با حمایت های آمریکا و سایر کشورهای مستکبر جهان دست به این جنایات زده است؛ ما معتقدیم این خون های به ناحق ریخته و این جنایات سرآغاز یک پیروزی بزرگ برای جهان اسلام است.

فرمانده سپاه سلمان تاکید کرد: پایه های قدرت رژیم صهیونیستی فرو ریخته است و این رژیم در حال افول و نابودی است؛ اتکای رژیم صهیونیستی به سیستم اطلاعاتی خود بود که ناکارآمدی آن امروز برای همگان هویدا می باشد.

شفائی تصریح کرد: امروز ارتش اسرائیل که مدعی قدرت پنجم جهان بود در مقابل مردم غیر مسلح غزه هم شکست خورده است؛ به فضل الهی ما در آینده ای نزدیک و نه چندان دور پیروزی فلسطین را جشن خواهیم گرفت.

وی خاطرنشان کرد: یکی از برکات این نبرد کنونی، بیداری مردم مسلمان و آزاده جهان است؛ امروز منفورترین و پلیدترین جماعت در بین جهانیان قوم یهود و رژیم صهیونیستی است.

پایان پیام/3139

منبع: فارس
شناسه خبر: 1565506

مهمترین اخبار ایران و جهان: