نیوز سیتی!
15 آذر 1402 - 16:09

استاندار چهارمحال و بختیاری: جهاد علمی و جهاد تبیین از وظایف دانشجویان امروز است

استاندار چهار محال و بختیاری گفت: از مهم‌ترین وظایف دانشجویان امروز جهاد علمی و جهاد تبیین است که باید در این ۲ عرصه پرچم‌دار باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، غلامعلی حیدری ظهر امروز در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد گفت: دانشگاه و دانشجویان در به ثمر رساندن انقلاب اسلامی، تسخیر لانه جاسوسی، دفاع مقدس و حوادث مهم کشور نقش بسزایی ایفا کرده‌اند.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از مهم‌ترین وظایف دانشجویان امروز جهاد علمی و جهاد تبیین است که باید در این ۲ عرصه پرچم‌دار باشند.

وی افزود: اگر امروز از جمله کشورهای برتر در بحث علمی در جهان هستیم به همت دانشجویان و اساتید دانشگاهی می‌باشد که دشمنان ایران اسلامی را انگشت به دهان کرده است.

حیدری اضافه کرد: دشمن می‌خواهد دانشگاه‌های ایران را از فعالیت بیندازد اما به تعبیر رهبر انقلاب، کشور ما به قله نزدیک است و باید از ظرفیت دانشگاه برای رسیدن دانشجویان به بالاترین سطح علمی استفاده کرد.

وی با اشاره به مطالبات رهبر انقلاب از دانشجویان، بیان کرد: هوشیاری و درک موقعیت درست دانشجویان از حوادث، نترسیدن  و شجاعت و ایمان و امید به آینده از ویژگی‌هایی است که دانشجویان باید داشته باشند و برای اقشار مختلف جامعه امیدآفرینی کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم در استان، گفت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان این دولت دیگر هیچ روستایی با تانکر آبرسانی نشود.

وی عنوان کرد: پیشنهاد بنده این است که برای اطلاع دانشجویان از اقدامات دولت در استان تورهای بازدید از پروژه‌ها برگزار شود.

حیدری یادآور شد: ۲۰۰ هزار نفر در سفر دوم رئیس‌جهمور به این استان با سامانه ۱۱۱ تماس گرفتند و اعتبار خوبی برای واگذاری تسهیلات به نامه‌های مردمی درنظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: تا کنون ۸۰۰ قطعه زمین در خصوص جوانی جمعیت به صورت رایگان به متقاضیان چهارمحال و بختیاری واگذار شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری در پایان با اشاره به اقدامات دولت در سطح ملی و استانی خاطرنشان کرد: رونق گرفتن مسکن، بهبود وضعیت اشتغال در سطح  استانی و ملی، افزایش ۲۰۰ درصدی صادرات غیر نفتی، احیای کارخانه‌های تولیدی و دیپلماسی عزتمندانه از جمله اقداما ت دولت سیزدهم است.

پایان پیام/۶۸۰۴۳

منبع: فارس
شناسه خبر: 1596094

مهمترین اخبار ایران و جهان: