نیوز سیتی!
07 خرداد 1402 - 14:58

تداوم بازگشایی مسیر روستاهای سیل زده گرمی

گرمی-معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: عملیات بازگشایی مسیر روستاهای سیل زده شهرستان گرمی با تلاش راهداران در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیدین هاشمی پیش از ظهر یکشنبه در بازدید از مناطق سیل زده شهرستان گرمی با بیان اینکه راهداران پس از پایان سیل راهداران در مسیرها حاضر شده و عملیات بازگشایی مسیرها را آغاز کردند، اظهار کرد: عملیات بازگشایی مسیر روستاهای سیل زده شهرستان گرمی با تلاش راهداران در حال اجرا است.

وی افزود: سیل شب گذشته منجر به تخریب ابنیه فنی و قطع ارتباط جاده‌ای ۱۴ روستای شهرستان‌های گرمی و انگوت شد که امروز تردد در این راه‌ها برقرار خواهد شد، اما برقراری ارتباط کامل حدود یک هفته زمان خواهد برد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل بیان کرد: کارشناسان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در حال ارزیابی میزان دقیق خسارت‌های وارده به ابنیه فنی راه‌های استان هستند و عصر امروز میزان خسارت‌ها اعلام می‌شود.

هاشمی ادامه داد: سیل روز گذشته اغلب به پل‌های باکسی آسیب زده و بعد از پایان سیل راهداران هم مشغول بازگشایی و ارزیابی خسارت‌های وارده هستند که بعد از ارزیابی میزان خسارت‌ها با تأمین اعتبارات ترمیم و احداث پل‌های تخریب شده آغاز خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: سیل روز گذشته به راه‌های فرعی روستایی در شهرستان گرمی، روستای «قاسم کندی»، ابتدای محور «قوشا» در جاده مشگین‌شهر - پارس‌آباد خسارت زده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1244450

مهمترین اخبار ایران و جهان: