نیوز سیتی!
25 اردیبهشت 1402 - 11:59

اعزام سنگرسازان بی سنگر از چهارمحال و بختیاری به سرزمین نور

شهرکرد_مسئول مرکز اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه قمر بنی هاشم(ع) گفت: دومین کاروان راهیان نور با عنوان ایثارگران سنگرسازان بی سنگر از چهارمحال و بختیاری عازم مناطق عملیاتی غرب کشور شد.

عیسی حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: اعضای کاروان سنگرسازان بی سنگر، شامل خانواده‌های پیشکسوتان جهاد کشاورزی استان می‌باشد که به مدت ۴روز از مناطق عملیاتی غرب کشور بازدید می‌کنند.

وی ادامه داد: بازدید از مناطق عملیاتی غرب کشور و یادمان‌های سنندج، مریوان، دزلی، مناطق عملیاتی والفجر ۴، که تیپ ۴۴ قمربنی هاشم علیه السلام نقش ویژه ای در آن داشت، برای شرکت کنندگان در این اردوی معنوی در نظر گرفته شده است.

حیدری با اشاره به اینکه این کاروان به سرزمین نور با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب پیرامون اهمیت زنده نگهداشت یاد و خاطره شهدا و رضایت معظم له از برگزاری حرکت راهیان نور، اظهار کرد: حدود ۱۳۰ نفر از ایثارگران جهاد کشاورزی استان همراه خانواده در این اردوی فرهنگی شرکت دارند.

وی، برگزاری این اردوی راهیان نور را زنده نگهداشت یاد و خاطره سنگرسازان بی سنگر در ستاد دزلی و همچنین در راستای جهاد تبیین مد نظر مقام معظم رهبری دانست.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1213294

مهمترین اخبار ایران و جهان: