نیوز سیتی!
16 خرداد 1402 - 13:20

۲۰۰۰ بارنامه حمل محصولات کشاورزی گلستان در فصل برداشت صادر می‌شود

گرگان- رئیس اداره حمل و نقل کالا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان میانگین صدور بارنامه حمل محصولات کشاورزی گلستان را در فصل برداشت بیش از دو هزار بارنامه اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن یازرلو گفت: با توجه به شروع برداشت محصولات کشاورزی استراتژیک از جمله گندم، جو و کلزا در استان، لازم است نکات ایمنی و ظرفیت مجاز ناوگان در حمل و نقل این محصولات از مزارع تا مراکز تخلیه توجه و رعایت شود.

به گفته وی، مدیران فنی شرکت‌های حمل و نقل نیز در هنگام تأیید فنی ناوگان و صدور چک لیست مرتبط بیش از پیش نسبت به کنترل ناوگان بویژه در فصل برداشت محصولات کشاورزی اقدام خواهند کرد.

رئیس اداره حمل و نقل کالا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان از رانندگان و مالکان وسایل نقلیه باری خواست که بمنظور جلوگیری از ریزش و هدررفت محصولات کشاورزی بعنوان سرمایه ملی از ناوگان مناسب و درزگیری و چادرکشی در هنگام بارگیری محصولات کشاورزی استفاده کنند.

یازرلو از کشاورزان نیز خواست که برای تأمین ناوگان مورد نیاز با هدف پیشگیری از ریزش و هدررفت دسترنج خود و جلوگیری از سرقت و هرگونه حوادث احتمالی، به شرکت‌های مجاز حمل و نقل مراجعه کرده تا از حمل و نقلی مطمئن بهره مند شوند.

وی، میانگین صدور بارنامه حمل محصولات کشاورزی گلستان را در فصل برداشت بیش از دو هزار بارنامه در روز ذکر کرد.

رئیس اداره حمل و نقل کالا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت که این اقدام به اهتمام ۸۳ شرکت حمل و نقل کالا، ۱۳ هزار و ۲۷۸ راننده و ۱۲ هزار و ۶۹۸ کامیون در استان انجام می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1265606

مهمترین اخبار ایران و جهان: