نیوز سیتی!
03 خرداد 1402 - 11:48

رئیس مجلس شورای اسلامی فردا به خراسان جنوبی سفر می کند

نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی گفت: خراسان جنوبی، پنج شنبه چهارم خرداد میزبان رئیس مجلس شورای اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت الاسلام مجید نصیرایی، نماینده مردم  فردوس، طبس،سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی امروز به رسانه ها اعلام کرد: در ادامه برنامه‌های سفر ریاست مجلس شورای اسلامی، محمد باقر قالیباف فردا پنجشنبه به منطقه غرب استان به شهرستان‌های بشرویه و طبس سفر می‌کند.

وی افزود: شرکت در یادواره رزمندگان و شهدای شهرستان بشرویه و همچنین نشست مسؤولان حوزه انتخابیه و جلسه شورای اداری در طبس برای بررسی مشکلات و مسائل پیش روی شهرستان‌های حوزه انتخابیه از برنامه‌های رئیس مجلس خواهد بود.

وی گفت: با توجه به اینکه رئیس مجلس شورای اسلامی در بحث محرومیت زدایی در حوزه آب و مسکن و همچنین رفع موانع تولید ورود کرده و تصمیمات خوبی گرفته شده است، در این سفر با موانع و ضعف‌هایی که در قانون وجود دارد آشنا و پیگیری‌ها انجام خواهد شد.

نماینده مردم  فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی افزود: امیدواریم سفر رئیس مجلس منشاء خیرات و برکات در غرب استان باشد.

پایان پیام/۶۹۰۷۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1235206

مهمترین اخبار ایران و جهان: